וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצינה וחייל מקרקל נפצעו מירי בגבול מצרים; חשד: מדובר בנ"ט

השניים, שנפצעו באורח בינוני וקשה, פונו לבית החולים סורוקה. חדר מצב נפתח במועצה האזורית רמת נגב. נבדקת האפשרות שמדובר בהברחת סמים שהסתבכה. קצין בכיר: "צה"ל מעבה כוחות בנקודה"

מערכת וואלה!

קצינה וחייל קרקל נפצעו בצהריים (רביעי) מירי לעבר כוח צה"ל בגבול מצרים. החייל נפצע באורח בינוני עד קשה, והקצינה, סרן אור בן יהודה, נפצעה באורח בינוני. על פי החשד, מדובר בטילים נגד-טנקים שנורו לעבר החיילים. כוחות ביטחון גדולים הגיעו למקום. השניים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים סורוקה בבאר שבע. בעקבות האירוע, נפתח חדר מצב במועצה האזורית רמת נגב. גורם ביטחוני מסר כי נבדקת האפשרות שמדובר בהברחת סמים שהסתבכה.

עוד בוואלה! חדשות:
סוריה: דאעש התאמן במטוסי קרב, השמדנו כמה מהם
מחאה בערד על פיטורי מאות עובדים: "בוכים על העיר שלנו"
אחת מנשותיו לשעבר של גואל רצון: "סירס לי את האישיות"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חיילי צה"ל מפנים את אחד הפצועים/מערכת וואלה!, צילום מסך

קצין בכיר בצה"ל סיפר: "מדובר באירוע אחד בגבול ישראל-מצרים שבמהלכו נפתחה אש לעבר סיור של צה"ל. לא ברור אם מדובר בטיל נ"ט או בירי מנשק קל – יש דיווחים סותרים. בנוסף, ארבעה קילומטרים משם, רכב התהפך באופן עצמי שאיננו קשור לירי. בשלב זה, צה"ל מעבה כוחות בנקודה ומפעיל מאמץ מודיעיני, גם מהאוויר, כדי להבין מה קרה שם".

גורמים ביטחוניים במצרים מסרו לאתר "מסראווי" כי ארגון "אנסאר בית אל-מקדס", הפועל בחצי האי סיני, עומד מאחורי המתקפה. אתמול הטיל בית הדין הצבאי במצרים גזר דין מוות על שבעה מחברי הארגון, בשל מעורבותם בכמה תקיפות של הצבא והמשטרה בהם נהרגו עשרה אנשי כוחות הביטחון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

בתחילת החודש דווח בוואלה! חדשות כי בעקבות התגברות המתיחות בין ארגוני הטרור בחצי האי סיני לבין צבא מצרים בתקופה האחרונה, צה"ל מתגבר את כוחותיו בגבול הדרום מחשש לפיגועים. נוסף על העימותים בין ארגוני הטרור לצבא, התגברו באופן ניכר ניסיונות החדירה משטח רצועת עזה לישראל. קצינים בחטיבת גבעתי סיפרו כי מדובר במעשים המונעים מייאוש. "פלסטינים שהתייאשו מהמצב בעזה וחוצים את הגבול עם סכין בתקווה להיעצר על ידי כוחות צה"ל. אנחנו לא לוקחים סיכון, מבחינתנו כל ניסיון חדירה כזה הוא ניסיון פיגוע", אמרו הקצינים.

לפני כחצי שנה נפצע חייל צה"ל באורח קל מירי בגבול מצרים, סמוך לדרום רצועת עזה, במהלך ניסיון למנוע הברחה. החייל שהה בג'יפ של צה"ל מאוגדת עזה כשנפגע מהירי שמקורו במצרים. הירי של המבריחים המצרים ניפץ את אחת משמשותיו של כלי הרכב הצבאי, והחייל נפצע מהרסיסים. גורם צבאי באוגדת עזה העריך שכפי הנראה מדובר בירי תועה ולא בירי שכוון לעבר חיילי צה"ל.

לפניות לכתבים:
אמיר בוחבוט - amirbohbot@walla.com
יניר יגנה - Yanir9310@walla.com

פינוי פצועות מתקרית הירי בגבול מצרים לבית החולים סורוקה, אוקטובר 2014. באדיבות ערוץ 9, צילום מסך
הפינוי לסורוקה/צילום מסך, באדיבות ערוץ 9
תקרית ירי בגבול מצרים. אוקטובר 2014. שי מכלוף, צילום מסך
כוחות הרפואה וחיילים בקרבת הגבול באזור ניצנה/צילום מסך, שי מכלוף
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המסוק מגיע לסורוקה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד במהדורה:

תקרית ירי בגבול הדרום: קצינה וחייל קרקל נפצעו בצהריים (רביעי) מירי לעבר כוח צה"ל בגבול מצרים. החייל נפצע באורח בינוני עד קשה והקצינה באורח בינוני. על פי החשד, מדובר בירי טילים נגד-טנקים לעבר החיילים. השניים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים סורוקה בבאר שבע. ארגון הטרור המצרי אנסאר בית אל-מקדס קיבל אחריות לירי.

מי מריץ ספין על בחירות? הבוקר שב והבהיר ראש הממשלה שבחירות בעיתוי הנוכחי רעות לישראל וזאת על רקע הברית בין לבני לפיד וליברמן והעובדה שהכותרות על בחירות לא יורדות מסדר היום. בבית היהודי תוקפים: שלפיד ולבני לא יאיימו עלינו בבחירות. עמרי נחמיאס, כתבנו הפוליטי, על מפת הבריתות והאינטרסים של השותפות הקואליציוניות והסיכוי להקדמת הבחירות.

פרשת גואל רצון מגיעה לשלב הטיעונים לעונש: המדינה ביקשה היום לשלוח את גואל רצון שהורשע בחמש עשרה עבירות מין, לשנות מאסר ארוכות. סניגוריו ביקשו להתחשב בגילו וטענו שביצע את המעשים בהסכמה. מעיין, אחת מנשותיו לשעבר של רצון סירבה להעיד בנוכחותו של רצון: "לגואל יש יכולת כישוף ויכולת מאגית ואני לא מתכוונת לסכן את הקרקע שעליה אני עומדת".

בריג'יט ג'ונס משנה את פניה: אחרי סדרה של ניתוחים פלסטיים התייצבה אתמול השחקנית רנה זלווגר באירוע של "אל" למען נשים בהוליווד, והצלמים כמעט ופיספסו אותה משום שלא זיהו אותה... הכוכבת, שהתפרסמה על תפקידיה בסרטים "ג'רי מקגוויר" ו"יומנה של בריג'יט ג'ונס", הייתה ידועה במראה משובב, עיניים סגורות קמעה ולחיים עגולות, אך שינתה לגמרי את פניה. צפו בהדמיה שעשה גרפיקאי המהדורה על השינוי בפניה.

וולדורף אסטוריה - המלון המעוצב ביותר בעולם? המלון המשוחזר ליד ממילא בירושלים התברג לשלושת המועמדים המובילים בתחרות עיצוב בינלאומית. אחרי זכייתה של מסעדת "טופולופומפו" התל אביבית בפרס עיצוב יוקרתי, ישראל ממצבת את מעמדה בתעשיית העיצוב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully