וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובמה סיפר: כרטיס האשראי שלי נדחה במסעדה בניו יורק

התקרית אירעה במהלך העצרת הכללית של האו"ם שהתקיימה בחודש שעבר, כשהנשיא האמריקני יצא להפסקת אוכל. "למזלי", התבדח הנשיא, "הגברת הראשונה הייתה אתי ושילמה על הארוחה"

ברק אובמה בביקור באוסטין, טקסס, יולי 2014. Jacquelyn Martin, AP
"בחברת האשראי חשבו שמדובר בהונאה". ברק אובמה במסעדה באוסטין טקסס בחודש יולי/AP, Jacquelyn Martin

כרטיס האשראי של נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, נדחה במסעדה בניו יורק בחודש שעבר, כך גילה הנשיא לכתבים. במסיבת עיתונאים שקיים אתמול (שישי) בשל הצו החדש שחתם עליו, אשר נועד לקדם את נושא הביטחון בשימוש בכרטיסי אשראי ולמנוע גניבת זהויות, הודה הנשיא האמריקני במבוכה: "זה משפיע גם עליי".

התקרית אירעה במהלך העצרת הכללית של האו"ם שהתקיימה בניו יורק בחודש שעבר, כשאובמה יצא להפסקה והלך לאכול. "ניסיתי להסביר למלצרית שאני משלם את כל החשבונות שלי", אמר אובמה. "לאחר מכן התברר שכנראה שמשום שאיני משתמש מספיק בכרטיס, בחברת האשראי חשבו שמדובר בהונאה וחסמו את החיוב. אבל למזלי", התבדח הנשיא, "הגברת הראשונה הייתה אתי ושילמה על הארוחה בכרטיס האשראי שלה".

כמאה מיליון בני אדם בארצות הברית נפגעו בשנה האחרונה ממקרים שונים של גניבת זהות בשימוש בכרטיסי אשראי. הצו הרשמי של הנשיא האמריקני מתייחס לכך באחד מסעיפיו וקורא לממשל הפדרלי לבצע תשלומים בדרך מאובטחת יותר. אובמה גם שואף להקים מאגר אינטרנטי שיסייע לקורבנות של גניבת זהות.

עוד בוואלה! חדשות:
משפחת הנעדרת בנפאל: "נטשו אותה, כעת מתפללים לנס"
אובמה סיפר: כרטיס האשראי שלי נדחה במסעדה בניו יורק
ארגון הבריאות העולמי מודה: "נכשלנו בטיפול באבולה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully