וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: שלושה אחים תקפו ערבי בירושלים על רקע גזעני

14.10.2014 / 13:54

השלושה, תושבי הבירה בני 21, 28 ו-30, נעצרו בחשד לתקיפת פועל שעבד בכביש בעיר. על פי החשד, הם היכו אותו במוטות ברזל בתוך מכולת שאליה נמלט - וגרמו לה נזק. הפועל נפצע באורח קל

משטרת ישראל. ניר בן טובים
המשטרה מבקשת להאריך את מעצרם של השלושה בשבעה ימים/ניר בן טובים

חשד לתקיפה על רקע גזעני בירושלים: משטרת לב הבירה עצרה אתמול (שני) שלושה אחים, תושבי הבירה בני 21, 28 ו-30, בחשד שתקפו גבר ערבי ממניעים גזעניים. בית משפט השלום בעיר החליט להאריך בשלושה ימים את מעצרם של השלושה, החשודים גם בגרימת נזק לרכוש.

התקיפה לכאורה אירעה ביום ראשון האחרון. מחקירת המשטרה עולה כי שניים מהאחים הגיעו עם רכבם לרחוב יהודה המכבי בעיר ונעצרו בסמוך לשני פועלים ערבים שעבדו במקום בשיפוצים. בינם לבין הפועלים התפתח ויכוח שלאחריו עזבו האחים את המקום.

עוד בוואלה! חדשות:
למרות ההכחשות: יועץ הבטיחות באסון בהר הרצל המשיך לעבוד עם העירייה
עובד האו"ם שנדבק באבולה בליבריה מת בביה"ח בגרמניה
משפט סודי בבריטניה: צעיר תכנן לרצוח את טוני בלייר

על פי החשד, כעבור זמן קצר חזרו שני החשודים יחד עם אחיהם השלישי. הפועלים הערבים הבחינו בהם והחלו להימלט מהמקום כשאחד מהם נכנס לחנות מכולת סמוכה והסתתר בתא השירותים. האחים רדפו אחריו, נכנסו לחנות, פתחו את תא השירותים והיכו אותו באמצעות מוט ומקל ברזל שהיו ברשותם. הם גם הסבו נזק לחנות. אחד מהם אף החזיק ככל הנראה אקדח גז. לאחר המעשה, נמלטו החשודים מהמקום.

בשלב זה, כך עולה מהחקירה, ביקש הצעיר הערבי מבעל המכולת להזעיק את המשטרה. הצעיר, שנפצע באורח קל, הגיע בסיום עדותו באופן עצמאי לבדיקה בקופת חולים.

בחקירתם מסרו השלושה, המיוצגים על ידי עורך הדין שי ויזלברג, גרסה שונה. לדבריהם, הם ביקשו להחנות את רכבם ליד ביתם, כשלפתע הצעיר הערבי תקף אותם בכף לאיסוף אשפה וירק לעברם. לטענתם, תגובתם הייתה הגנה עצמית. אחד מהם הודה כי יש ברשותו אקדח גז, שחוקרי המשטרה הוציאו צו חיפוש על מנת לאתרו.

לפניות לכתב יאיר אלטמן: talk2yaira@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully