וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה: רצח את בתו בדקירות כי דיברה בטלפון הנייד

פאלח גאזי אלבאסמן הגיע עם בתו מכווית כדי שתלמד אנגלית. הוא דקר אותה 13 פעמים ואז את עצמו, משום ש"פגעה בכבודו", לדבריו. בית המשפט קבע כי הוא לא ייכלא, אלא רק יאושפז בכפייה

נושא: פאלח גאזי אלבאסמן מבריטניה, שרצח את בתו בדקירות סכין בגלל שדיברה בטלפון נייד. הדיילי מייל, צילום מסך
"היא שברה את לבי". אלבאסמן/צילום מסך, הדיילי מייל

פאלח גאזי אלבאסמן, כווייתי בן 59, נשלח אתמול (שבת) לאשפוז כפוי ללא הגבלת זמן. זאת, לאחר שהודה כי רצח בדקירות סכין את בתו, משעל בת ה-24, בביתם בעיר בורנמאות' שבמחוז דורסט בבריטניה, לאחר שדיברה בטלפון הנייד.

לפי דיווח ב"דיילי מייל", אלבאסמן, שהגיע בשנה שעברה עם בתו למדינה כדי שתלמד אנגלית, הודה כי דקר אותה בחודש מרץ האחרון 13 פעמים, רובן בצווארה, ולאחר מכן דקר את עצמו בבטנו. כשהגיע לבית החולים עקב הפציעה שגרם לעצמו, אמר בערבית לרופא כי "רתח מזעם" לאחר שבתו "פגעה בכבודו", ואז שאל מהו העונש בבריטניה על "הרג לשם כבוד". לדבריו, התנהגותה של בתו הייתה "לא ראויה".

אלבאסמן הסביר כי הקש ששבר את גב הגמל היה כשראה אותה מדברת בטלפון הנייד שלה. הרופא, שדיבר בערבית, אמר לו כי הוא ייאלץ לספר למשטרה את מה שאמר לו. אלבאסמן אמר לו כי הוא מבין זאת, ובשלב מסוים אף הוסיף: "גמרתי אותה. תגיד להם שזה בגלל כבוד. ילדה לא צריכה להתייחס לגברים הגונים כמוני בצורה כזו. שנאתי אותה, היא שברה את לבי".

על אף הפשע החמור שביצע, פאלח גאזי אלבאסמן לא ייכנס לכלא, אלא רק יאושפז בבית חולים פסיכיאטרי עד להודעה חדשה. זאת, לאחר שההגנה במשפט הביאה עד מומחה שסיפרה כי בהיותו כבן 20, נפגע אלבאסמן בתאונת דרכים שהכניסה אותו לתרדמת, והותירה אותו עם "פגיעה משמעותית באינטליגנציה". "הנאשם מבין שהוא ביצע עבירה רצינית, וכי בכך שהודה במעשים הוא לוקח אחריות על מות בתו".

עוד סיפורים שאסור לפספס:
צפו: נוסע צעק "יש לי אבולה" - וקרקע מטוס שלם
זה רשמי: התולעת המפלצתית של איסלנד אמיתית
מדענים: פיתחנו דרך לנשום לבד מתחת למים

(עדכון ראשון: 13:33)

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully