וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: נוסע צעק "יש לי אבולה" - וקרקע מטוס שלם

האיש שהתעטש במהלך טיסה מפילדלפיה לרפובליקה הדומיניקנית החליט להתבדח. "כולכם נדפקתם. הייתי באפריקה", אמר. צוות רפואי שעלה למטוס בחליפות מיוחדות בדק אותו ואישר שאינו חולה

צילום מסך

טיסה של חברת "US AIRWAYS" מפילדלפיה לפונטה קאנה שברפובליקה הדומיניקנית קורקעה שלשום (רביעי) לאחר הנחיתה. זאת לאחר שנוסע, בן 54, שהתעטש כמה פעמים החליט להתבדח ואמר שביקר לאחרונה באפריקה ושהוא נדבק בנגיף האבולה – כך דיווחו כלי תקשורת בארצות הברית וברפובליקה הדומיניקנית. הנוסעים לא הבינו את הבדיחה ודבריו יצרו בהלה במטוס.

עוד ידיעות שאסור לפספס:
זה רשמי: התולעת המפלצתית של איסלנד אמיתית
מדענים: פיתחנו דרך לנשום לבד מתחת למים
צפו: נקבת אייל קורא נלחמת בצמד זאבים

"יש לי אבולה, כולכם נדפקתם", אמר האיש על פי עדויות של נוסעים במטוס. "הייתי באפריקה!", הוסיף האיש לצעוק. כפי שנראה בסרטון שצילמו נוסעים במטוס והועלה לפייסבוק, מנהל התפעול בשדה התעופה אישר שצוות רפואי עלה למטוס בחליפות מיוחדות שנועדו להגן מפני חומרים מסוכנים. הצוות העביר את הנוסע לאזור מבודד, שם הוא נבדק ונמצא שאינו סובל מהמחלה הקטלנית. בבדיקה הוא גם הודה שלא ביקר באפריקה והוא נשלח חזרה לארצות הברית כדי להיבדק שוב.

"זה הולך להיראות יותר גרוע ממה שזה באמת", אמרה אחת מנשות הצוות בשדה התעופה לנוסעים, רגע לפני כניסת הצוות הרפואי. "אני עושה את זה כבר 46 שנים, ואני חושבת שהאיש שאמר את זה הוא אידיוט". בהמשך הסבירה לנוסעים מה הם צפויים לראות. "יעלו לפה אנשים שנראים כאילו הם בתוך בועות, תפנו להם את הדרך ותנו להם לעשות את העבודה שלהם", אמרה. "לכולכם יש מצלמות וטלפונים ניידים, אתם יכולים לצלם אותם אבל אל תפריעו להם".

לדברי נוסעים שהיו על המטוס, הם הוחזקו במשך שעתיים לאחר הנחיתה עד שהורשו לרדת. מהמשרד לבריאות הציבור נמסר שמדובר באזעקת שווא. עד כה לא התגלו מקרים של הידבקות בנגיף האבולה שאושרו על ידי משרד הבריאות באמריקה הלטינית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully