וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עימותים בהר הבית: ארבעה שוטרים נפצעו קל

8.10.2014 / 9:10

עם פתיחת הר הבית למבקרים החלו רעולי פנים ליידות אבנים לעבר המשטרה בשער המוגרבים ולהשליך בקבוקי תבערה. השוטרים הסירו מחסומים שהוצבו בכניסה למסגד אל-אקצא ועצרו 9 פלסטינים

צילום מסך

ארבעה שוטרים נפצעו הבוקר (רביעי) באורח קל במהלך עימותים שפרצו בהר הבית, במהלכם יידו עשרות צעירים פלסטינים רעולי פנים אבנים והשליכו זיקוקים לעבר כוחות משטרה בשער המוגרבים בירושלים. השוטרים טופלו במקום. לאחר מכן נעצרו תשעה פלסטינים בחשד למעורבות במהומות.

במהלך העימותים נחסמו הכניסות למסגד אל-אקצא, הותז לעבר השוטרים נוזל לא מזוהה הגורם לצריבה והושלכו מתוך המסגד, שבו מתבצרים הפורעים, שלושה בקבוקי תבערה, שלא גרמו לנפגעים. לאחר מכן ניסו המתבצרים להתיז על השוטרים מבעד לסורגי החלונות במסגד חומר דליק ולהציתו, ללא הצלחה.

עוד בוואלה! חדשות:
סער: אשאיר סוגיית פתיחת המרכולים בתל אביב בשבת ליורשי
הממשלה אישרה את תקציב המדינה לשנת 2015
קוריאה הצפונית מודה לראשונה: "מפעילים מחנות עבודה"

על פי דיווחים פלסטיניים, במהלך העימותים נפצע סגן יו"ר התנועה האיסלאמית בישראל, כמאל אל-ח'טיב, מירי כדורי גומי ברחבת המסגד.

עימותים בהר הבית, 3 שוטרים נפצעו קל 08.10.2014. חטיבת דובר המשטרה
השוטרים הסירו את המחסומים שהוצבו בפתח הכניסה למסגד/חטיבת דובר המשטרה

כוח המשטרה בפיקודו של מפקד המחוז, ניצב יוסי פריינטי, הסיר את המחסומים שהוצבו בפתח הכניסה למסגד, בהם ארונות, מוטות עץ וברזל, חבלים ולוחות שיש גדולים.

הביקורים בשטח ההר מתקיימים כעת כסדרם. מהמשטרה נמסר: "נמשיך לפעול ולגלות אפס סובלנות כלפי כל ניסיון להפר את הסדר ונפעל לעצור את המתפרעים ולמצות עימם את הדין".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
עימותים בהר הבית, 3 שוטרים נפצעו קל 08.10.2014. חטיבת דובר המשטרה
השוטרים בהר הבית, הבוקר/חטיבת דובר המשטרה

בשנה האחרונה אירעו מהומות מצד מתפללים מוסלמים במהלך חגים יהודיים שאילצו את המשטרה לסגור את האתר למבקרים יהודים אך להשאירו פתוח למתפללים מוסלמים. בראש השנה שונתה המדיניות והמשטרה הדפה את המתפרעים למסגד תוך שהיא מאפשרת את המשך העלייה להר החשובה במיוחד למאמינים בזמן החגים.

לפניות לכתב יאיר אלטמן: talk2yaira@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully