וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיצוץ בגבול סוריה: נבדק חשד שמדובר במטען חבלה

הפיצוץ אירע סמוך לכפר מסעדה שבצפון רמת הגולן, אך לא ברור אם הוא היה בשטח ישראל. לא ידוע על נפגעים, והצבא בודק אם זה מוקש, מטען או זליגה מהלחימה בסוריה

כוח צה"ל פגע בחוליית חיזבאללה שניסתה להניח מטען. רויטרס
כוח צה"ל על גבול סוריה/רויטרס

פיצוץ נשמע הבוקר (שישי) באזור גדר הגבול עם סוריה לא רחוק מכפר מסעדה שבצפון רמת הגולן. לא ידוע על נפגעים או על נזק. גורם צבאי מסר כי הנושא בבדיקה: "הפיצוץ נראה מישראל, אך עד כה לא ברור האם מדובר בפיצוץ שאירע בשטח המדינה או בשטח הסורי". עוד נבדק אם מדובר במטען חבלה, במוקש ישן שהופעל במקרה או בזליגה מהקרבות בסוריה.

עוד ידיעות בנושאי צבא וביטחון
גנץ בראיון מיוחד: "כשראיתי חמאסניק מציץ ממנהרה, הבנתי שעברנו שלב"
לא חמאס, לא דאעש: כך נהפך אבו מאזן ל"אויב מספר אחת"
יום הכיפורים: כוננות גבוהה וסגר על יו"ש

בתקופה האחרונה התרבו המקרים שבהם זלגה הלחימה בין צבא אסד לבין ארגוני המורדים ברמת הגולן הסורית לשטחי ישראל, ובחודש יוני אף נהרג הנער בן ה-13 מוחמד קראקרה מעארבה ככל הנראה מירי נ"ט. באוגוסט נפצע קצין צה"ל באורח בינוני מכדור תועה שנורה מסוריה.

בחודש מרץ השנה נפצעו ארבעה חיילי חטיבת הצנחנים - אחד מהם באורח קשה מאוד, לאחר שג'יפ סיור שבו נסעו עלה על מטען חבלה מצפון ליישוב מג'דל שמס שברמת הגולן, סמוך לגבול עם סוריה. שני חיילים נוספים נפצעו באורח בינוני, וסגן-מפקד גדוד נפצע קל. הפצועים פונו אז לקבלת טיפול רפואי בבית החולים רמב"ם בחיפה. בתגובה לתקרית, תקף צה"ל מוצב של צבא סוריה באזור קוניטרה.

האזור בו אירע הפיצוץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully