וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצר מחדש רוצח אשתו ובתו בחשד שתקף את בת זוגו

3.10.2014 / 1:48

רמי המאירי רצח לפני 32 שנה את אשתו ובתו בת הארבע, וריצה מאסר. בראש השנה הוא תקף, לפי החשד, את זוגתו, אך השופטת לא התרשמה ושחררה אותו. לאחר שנעצר בשנייה, בית המשפט האריך מעצרו

אילוסטרציה של אישה יושבת. ShutterStock
רצח את אשתו ובתו, אך השופטת הסתפקה בהרחקה בלבד/ShutterStock

לפני 32 שנים, רצח רמי המאירי בדקירות סכין את אשתו דורית ואת בתו בת הארבע, אביבית. הוא ריצה בעקבות הרצח 12 שנות מאסר, אך בשבוע שעבר הוא שב לסורו ולפי החשד הוא תקף את זוגתו לחיים. המשטרה עצרה אותו, אך שופטת המעצרים בבית משפט השלום בפתח תקווה לא התרשמה מהמעשים והחליטה לשחררו. לאחר שהמשטרה עצרה אותו בשנייה והוא הובא מול שופטת נוספת, מירב גרינברג, היא גיבתה את עמדת המשטרה והאריכה אתמול (חמישי) את מעצרו בארבעה ימים.

לפי החשד, בערב ראש השנה פרץ ויכוח בין המאירי לבת זוגו. לדברי גורם במשטרת מרחב השרון, "הוא התפרע בבית ותקף אותה". שוטרי משטרת פתח תקווה עצרו אותו לחקירה, במהלכה הכחיש שתקף אותה וטען כי דווקא הוא הקורבן בריב ביניהם. למחרת, הוא הובא לבית המשפט ושוחרר לצד פסיקה של השופטת כי הוא יורחק מביתו.

עוד ידיעות בוואלה! חדשות:
כוננות גבוהה לקראת יום הכיפורים: "נערכים להציל חיים"
נציב הכבאות - המועמד הבולט להחליף את המפכ"ל
בשל המהומות: משרד החוץ פרסם אזהרת מסע להונג קונג

"מיד לאחר ההרחקה, טענו בני משפחתה שהוא אמר כי הוא מרגיש כפי שהרגיש כשאשתו הראשונה הוציאה אותו מביתו ואז החליט לפגוע בה ודקר אותה ואת בתם למוות", סיפר קצין במשטרת מרחב השרון. "הוא התקשר לבת זוגו ואיים עליה. מבחינתנו, לא מדובר על עוד אירוע אלימות במשפחה רגיל וחששנו שהוא שוב ירצח". הוא הוסיף, כי המאירי אף אמר לאחד מבני משפחתו, "אני חוזר 32 שנה אחורה, אני חוזר לאותם ימים עם אותן התחושות".

חוקרי משטרת השרון החליטו לשוב ולעצור אותו, למרות החלטת השופטת. השופטת מירב גרינברג שהאריכה את מעצרו, אמרה בקביעתה כי "יש חשד סביר שהמאירי ביצע את המיוחס לו, והדבר מתחזק לאור דיווחי אגף הרווחה".

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • תקיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully