וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להורים לא היה כסף, הילדה לא קיבלה אוכל בצהרון

1.10.2014 / 17:45

גננת בגן באשקלון תהתה מדוע היא מקבלת 33 מנות ממפעל ההזנה של העירייה, כשמספר הילדים בגן עומד על 34. לאחר בדיקה התברר כי הסיבה היא בעיה כלכלית של ההורים. "הלב נכמר"

פרויקט בית חם של אגודת יד ביד, ספטמבר 2014. דרור עינב
הצוות החינוכי דאג להביא לילדה אוכל/דרור עינב

בפתיחת השנה החדשה בגנים בחודש שעבר, תמהה גננת של גן עירוני באשקלון מדוע במהלך השבועיים הראשונים ללימודים היא מקבלת 33 מנות ממפעל ההזנה של העירייה עבור הצהרונים במקום 34, כמספר הילדים בגן. בבדיקה שנערכה התברר כי להוריו של אחת הילדות לא היה מספיק כסף כדי לשלם עבור מפעל ההזנה, וכי זו הסיבה לכך שבתם בת הארבע לא מקבלת את הארוחות כמו שאר הילדים שנרשמו לצהרון. במהלך אותם ימים דאג הצוות החינוכי לאוכל עבור אותו ילדה.

חברה ורווחה - כותרות נוספות:
למרות הקפאת הזימונים: מבקשי מקלט נקראו ל"חולות"
האם ביטוח לאומי התבקש להצניע נתונים על רעב?
הבית ביפו שמשנה את עתידם של הילדים

רק אתמול (שלישי) הגיע הדיווח של הגננות ועובדי מנהל החינוך לידיעתו של ראש העיר, איתמר שמעוני, שזעם על אופן השתלשלות הדברים. מיד כשנודע לו על כך הוא החליט לשלם בעצמו את מפעל ההזנה עבור הילדה. היום הוא כינס את עובדי מנהל החינוך של העיר ודרש שמקרה זה לא יישנה.

"אני רואה את המקרה הזה בחומרה. אערוך תחקיר מקיף בנושא, אני לא מתכוון לעבור על זה לסדר היום", אמר שמעוני. "לבי נכמר רק מהמחשבה שהילדה נאלצה לצפות בילדים אחרים אוכלים, ולא משנה מה הסיבה". לדבריו, "הגננת פעלה כשורה כשדיווחה על המקרה. עם זאת, כל גננת או מורה במערכת החינוך באשקלון אשר עדה למקרה דומה ולא מדווחת על כך - מקומה אינו במערכת החינוך שלנו".

לפניות לכתב יניר יגנה: Yanir9310@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully