וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הביקורת: "משוב השופטים" יתקיים כסדרו

21.9.2014 / 1:10

המשוב שמקיימת לשכת עורכי הדין, בו מתבקשים עשרות אלפי עורכי דין לדרג את השופטים - גרר ביקורת גם מבפנים וגם מבחוץ. בין התלונות: העתוי הנוכחי בעייתי בשל הבחירות

עו"ד ברוריה לקנר. באדיבות המצולמים
"לשמור את המשוב ככלי אפקטיבי אך ללא פוגעני". עו"ד לקנר/באדיבות המצולמים

"משוב השופטים", השאלון שאותו ממלאים עשרות אלפי עורכי דין על התנהלות השופטים - יתקיים בחודש נובמבר הקרוב, כך החליטה אתמול (ראשון) לשכת עורכי הדין. המשוב, שזכה לכינוי המלגלג "משוב בחירות" מצד מתנגדיו שבראשם פורום המחוזות של לשכת עורכי הדין, מקבל משנה תוקף לאור ההחלטה לערוך אותו כחצי שנה לפני הבחירות ללשכת עורכי הדין. טענה נוספת של המתנגדים היא כי המשוב זהה לזה שבוצע בשנת 2005. גם אז גרר המשוב ביקורת חמורה ואף חרם מצד ציבור השופטים, שהודיעו על התנתקות מהוועד המרכזי וזכו לגיבוי משרת המשפטים על המהלך.

עוד ידיעות באותו נושא:
עו"ד ציון אמיר התפטר מוועדת המשוב על השופטים
עקב החזרת המשוב: השופטים התנתקו מהוועד המרכזי
עורכי הדין יחדשו את "משוב השופטים" מהשנה הבאה

עו"ד ציון אמיר. נעם כהן, נעם כהן
התפטר על רקע אי-הסכמתו למהלך. עו"ד ציון אמיר/נעם כהן, נעם כהן

לוואלה! חדשות נודע כי ההחלטה על עריכת המשוב בעיתוי הנוכחי גררה לא מעט הסתייגויות גם בקרב חברי הוועד המרכזי של לשכת עורכי הדין, זאת לאחר שמוקדם יותר פורסם כי אחד מחבריה, עו"ד ציון אמיר, התפטר על רקע אי-הסכמתו למהלך. עוד נודע כי חברת הוועדה, עו"ד ברוריה לקנר, שמכהנת בשש השנים האחרונות גם כנציבת תלונות הציבור בלשכת עורכי הדין, הסתייגה מהצעד וציינה בישיבת הוועדה שהדיון על המשוב - ש"הוא כלי ראוי וחשוב לבקרה, זוכה לקיתונות של ביקורת הן מקרב השופטים והן מהמחוזות".

לפיכך, לדבריה, יש לערוך את המשוב רק לאחר הבחירות, על מנת שלא ישמש ככלי פוליטי, ויש לציין בפרסום אך ורק את שמות השופטים שיקבלו ציונים גבוהים. לדידה, אין לפרסם את שמות השופטים שידורגו נמוך אולם יש להעביר את שמם לבחינת נשיאי בתי המשפט, זאת על מנת לשמור את המשוב ככלי אפקטיבי אך ללא פוגעני.

לפניות לכתבת: gali.gnt@walla.com

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully