וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה עימתה את הצעירה עם פליט הריאליטי וחברו

15.9.2014 / 16:04

בת ה-18 ממרכז הארץ התייצבה מול הזמר יוצא "כוכב נולד" שחשוד ששידל אותה לאונס, ועם שותפו שחשוד באונס ובמעשה סדום. ייתכן גם עימות עם אבי הזמר, שנעצר אף הוא בחשד לאונס

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: יותם בן-דוד

המשטרה עימתה אחר הצהריים (שני) את הצעירה בת ה-18 עם הזמר יוצא "כוכב נולד" וחברו העצורים בחשד לאונס ולניצול מיני שלה. מעצרו של אביו של הזמר, אשר הסגיר את עצמו אחרי שנחשד שאנס אותה אף הוא, הוארך מוקדם יותר ביומיים.

הצעירה, תושבת מרכז הארץ, הובאה לתחנת משטרת מסובים, שם נערך העימות. בהמשך היום היא עשויה לקחת חלק בעימות גם עם החשוד השלישי, וזאת בהתאם למצבה הנפשי. אתמול אמרה המשטרה בבית המשפט כי בעקבות האירוע התקשתה הצעירה למסור עדות שנייה.

עוד ידיעות בוואלה! חדשות
שפחות מין, אימהות ורוצחות: הנשים של דאעש
המורה שתמונות העירום שלה נחשפו תשוב ללמד: "נרגשת"
מזעזע: 2 תיירים בריטים נרצחו במעדר על חוף בתאילנד

אביו של הזמר מ"כוכב נולד" נעצר בחשד לאונס ושידול לזנות. ניב אהרונסון
האב החשוד/ניב אהרונסון

החוקרים סבורים כי הצעירה הגיעה מרצונה לביתו של הזמר, וקיימה איתו בתחילה מין בהסכמה. עם זאת, ייתכן שבהמשך הביעה התנגדות. לאחר מכן, לפי החשד – הזמר וחברו אילצו אותה לקיים עם האחרון יחסי מין. החבר חשוד שביצע בה מעשה סדום. במשטרה סבורים כי מאוחר יותר הגיע האב של הזמר, שהוא גם אמרגנו, ככל הנראה לאחר שהשניים הזמינו אותו למקום. אז, על פי החשד – האב סיפק לצעירה סמים וקיים איתה יחסי מין כשהיא תחת השפעת החומר. הוא חשוד שגם הציע לה לקיים יחסים עם חברו תמורת תשלום.

האב, באמצעות הסנגורית, עו"ד מירי פרידמן, הכחיש כי אנס את הצעירה וטען כי מערכת היחסים הייתה בהסכמה. הוא גם הכחיש שהציע לה לקיים יחסי מין תמורת תשלום עם חברו. "היא שכבה במיטה וביקשה לקיים עם האבא יחסי מין", אמרה הסנגורית. גורם במשטרה אמר: "מבחינתנו ברגע שאדם מנצל מצב נפשי או מצב של השפעת סמים או אלכוהול כדי לקיים יחסי מין עם אותו אדם יש כאן חשד למעשה אינוס".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
פליט "כוכב נולד" חשוד בביצוע מעשי סדום ובשידול לאונס. יותם רונן
הזמר החשוד במעורבות בפרשה/יותם רונן

על פי החשד, הזמר שהשתתף בעבר באחת העונות של התכנית "כוכב נולד", הכיר את הצעירה בפייסבוק. לוואלה! חדשות נודע כי שותפו לדירה של הזמר עובד בחברה המעניקה שירותים משפטיים למרכז לגביית קנסות של משרד המשפטים, וזאת למרות שהוא מרצה עונש של עבודות שירות בגין עבירת תנועה בה הורשע. פרקליטם של החשודים, עו"ד שגיא זני, אישר את הפרטים ומסר: "הוא בסך הכול מרצה עונש של עבודות שירות על עבירת תנועה". אולם, לטענת גורם משפטי הצעיר היה מעורב בתאונת דרכים קשה, ונמלט מניידות המשטרה שביקשו לעוצרו. בשל כך, נגזר עליו עונש מאסר שהומר לעבודות שירות.

אביו של מתמודד כוכב נולד לשעבר החשוד באונס אתמול כאשר בנו הובא להארכת מעצר. ספטמבר 2014. דרור עינב
אביו של מתמודד כוכב נולד לשעבר החשוד באונס אתמול כאשר בנו הובא להארכת מעצר. ספטמבר 2014/דרור עינב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully