וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזעזע: 2 תיירים בריטים נרצחו במעדר על חוף בתאילנד

15.9.2014 / 14:07

גופות הצעיר והצעירה נמצאו חבולות באי הפופולרי קו טאו, ככל הנראה אחרי שהצעירה נאנסה בתום מסיבה. תושבים חסמו את הרציפים כדי למנוע מהתוקפים להימלט, אך טרם נעצרו חשודים

עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

רצח מזוויע באמצע החופשה: שני תיירים בריטים צעירים נמצאו הבוקר (שני) מתים על החוף בקו טאו, אחד האיים הפופולריים בדרום תאילנד הידוע באתרי הצלילה ובחופים השלווים שלו. על השניים התגלו חבלות קשות, וסמוך להם אותר מעדר מוכתם בדם ששימש כנראה לרצח. הסיבה לתקיפה טרם התבררה.

זוועה באי הצלילה: 2 תיירים בריטים נרצחו במעדר על החוף. מערכת וואלה! NEWS
נבדק אם הקורבנות בילו הלילה במסיבה. פינוי גופותיהם של שני התיירים/מערכת וואלה! NEWS

לפי המשטרה המקומית, קורבנות התקיפה הם צעירה בת 23 מנורפולק שבדרום-מזרח בריטניה וצעיר בן 24 מהאי ג'רזי. בכלי תקשורת מקומיים דווח כי הצעירה נאנסה ונמצאה כשלגופה רק חלקו העליון של בגד הים שלה. "הגבר הוכה בגבו ובצדי ראשו, והאישה הוכתה בפניה", אמר פרצ'ום רואנגטונג, קצין במשטרת תאילנד. "זה מבעית", הוא הוסיף.

המשטרה באי מסרה כי עדיין לא נעצרו חשודים במעשה. כעת נבדקות מצלמות האבטחה במסעדות, בחנויות ובבתי המלון הסמוכים בניסיון לזהות את התוקפים. כמו כן, החוקרים מחפשים אחר עדים שייתכן כי ידעו לומר אם בני הזוג בילו בלילה במסיבה שנערכה בקרבת מקום ובה השתתפו כ-50 תיירים. לפי הדיווח בכלי התקשורת המקומיים, תושבים באי – שבו מתגוררים כ-2,000 בני אדם – חסמו את המזחים ואת הרציפים כדי למנוע מהתוקפים להימלט.

התקיפה אירעה כשברקע מאמץ של הממשלה בבנגקוק להחיות את תעשיית התיירות אחרי מהפכה צבאית שהתרחשה במאי שקדמו לה חודשים ארוכים של מחאה פוליטית. במסגרת ההפיכה הודחה ראשת הממשלה יינגלוק צ'ינאווט, ומאז הוחל החוק הצבאי בממלכה האסיאתית.

עוד חדשות מהעולם:
העולם מתכנס למאבק בדאעש: "תגובה לאיום עולמי"
מהפך בשבדיה: הימין הקיצוני בדרך לממשלה?
חתונה היסטורית בוותיקן: האפיפיור קידש זוג עם ילד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully