וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המורה שתמונות העירום שלה נחשפו תשוב ללמד: "נרגשת"

15.9.2014 / 15:02

הנהלת בית הספר בו עובדת המורה, שתלמידיה צפו בתמונות אינטימיות בטאבלט שלה, מסרה כי היא "רשאית לשוב לעבודתה בכל עת שתוכל". "לא עשיתי שום דבר רע, חיכיתי לחזור", אמרה היום

כיתה מאמצת משפחה. ShutterStock
5,000 איש חתמו על עצומה התומכת במורה/ShutterStock

המורה, שתמונות העירום שלה הגיעו לידי תלמידיה בבית ספר תיכון בדרום הארץ, תשוב מחר ללמד - כך נמסר היום (שני) מהנהלת המוסד החינוכי. "מכיוון שהמורה מעולם לא הושעתה מעבודתה, הרי שהיא רשאית לחזור לעבודה בכל עת שתוכל", נמסר. "באשר להתנהלות החינוכית מול התלמידים", הובהר, "בית הספר יפעל בהתאם להנחיות משרד החינוך בעניין ובהתאם לממצאי חקירת המשטרה".

המקרה אירע ביום שני שעבר. כשהמורה הגיעה לכיתתה וביקשה להתחיל בשיעור שאמור להיערך עם מחשבי לוח (טאבלטים). אחת התלמידות בכיתה פנתה אליה ואמרה כי היא שכחה את הטאבלט שלה שהושאל לה על ידי בית הספר, בביתה. המורה נתנה לה את מחשב הלוח שלה, שניתן לה על ידי הרשת החינוכית בה היא מועסקת. אותו טאבלט הכיל, כך התברר מאוחר יותר, תמונות עירום שלה. לאחר סיום השיעור המורה, לדבריה, שכחה לקחת בחזרה את מחשב הלוח, שהגיע לידיהם של תלמידים אחרים בתיכון, שפתחו אותו וגילו את התמונות.

עם גילוי הפרטים, הוצאה המורה לחופשה בתשלום, ועמדה בפני סכנת פיטורים. בימים האחרונים עלתה ברשת עצומה תחת הכותרת "לא לפיטורי המורה שתמונותיה האישיות הופצו על ידי תלמידה". 5,000 גולשים חתמו על העצומה, והפנו אצבע מאשימה כלפי משרד החינוך בכלל ושר החינוך שי פירון בפרט, שכן המורה "הוצאה לחופשה ללא הגבלה, בעוד שנגד התלמיד לא ננקטו, עד כה, צעדים כלשהם".

היום, עם ההודעה של ההנהלה כי אין מניעה שהיא תשוב ללמד בבית הספר, נשמעה המורה נרגשת. "ההרגשה היא מצוינת", הודתה. "לא עשיתי שום דבר רע, חיכיתי לחזור. מחר אני מגיעה לבית הספר".

עוד על הפרשה:
המורה שתלמידיה צפו בתמונותיה בעירום: "אבדה פרנסתי"
המורה שכחה טאבלט, התלמידים צפו בתמונותיה בעירום
תמיכה במורה שתמונותיה בעירום נחשפו: "לא לפטרה"

לפניות לכתב יניר יגנה: Yanirya1234@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully