וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרואין בשווי מיליון שקל נתפס במכס במעבר טאבה

12.9.2014 / 12:09

המשטרה, בשיתוף המכס, עצרו משלוח של כ-19 קילו מהסם במכונית שהייתה בדרכה מישראל למצרים. הנהג ונוסע נוסף, בדואים מאזור רמת חובב, נעצרו והועברו לחקירה

18.8 קילוגרם סמים מסוג הרואין נתפסו בדרך ממצרים. חטיבת דובר המשטרה
המשלוח שנתפס - 18.8 קילו הרואין/חטיבת דובר המשטרה

משטרת ישראל והמכס סיכלו הבוקר (שישי) הברחת הרואין מישראל למצרים במשקל של כ-19 קילו ובשווי מוערך של יותר ממיליון שקלים. שוטרי יחידת מגן ויחידת הסמים של המכס גילו את המשלוח במכונית שהייתה בדרכה לעבור את הגבול במעבר טאבה. הנהג ונוסע שהיה עמו במכונית, בדואים מאזור רמת חובב, נעצרו והועברו לחקירה.

מפקד מרחב נגב, תת-ניצב פרץ עמר, שיבח את הסיכול ומסר כי יחידת מגן של מרחב נגב פועלת כל העת במישור הגלוי והמודיעיני לסיכול הברחות סמים, בשיתוף פעולה מקצועי עם רשויות המסים והמכס וגופים נוספים. "נדרשת חשיבה ועשייה מקצועית ויצירתית לסיכול ניסיונות ההברחה, מאחר שסוחרי הסמים נוקטים שיטות מקוריות להברחת הסמים לתוך המדינה ואל מחוץ לה", מסר תת-ניצב עמר.

עוד ידיעות פלילים ומשפט:
תיפתח חקירה פלילית נגד השופט החשוד בעבירות מין
הרב ברלנד החשוד בעבירות מין נעצר בהולנד
"האב המטלטל" הורשע בהריגה: "הפגיעה נגרמה מחבלה"

18.8 קילוגרם סמים מסוג הרואין נתפסו בדרך ממצרים. חטיבת דובר המשטרה
"סוחרי הסמים נוקטים שיטות מקוריות להברחת סמים למדינה ומחוץ לה"/חטיבת דובר המשטרה

לפני כמה חודשים עצרה המשטרה זוג תושבי בית חנינא שבמזרח ירושלים בחשד שהתכוונו לסחור בסמים, לאחר שבחיפוש שערכו בגלגל מכוניתם נמצאו שקיות שהכילו 1.5 קילוגרם של הרואין. הגבר, בן 50, והאישה, בת 26, נעצרו במחסום חיזמה הסמוך לבירה הודות למידע מודיעיני שהתקבל במשטרה, בעת שחזרו מביקור ביריחו יחד עם ילדיהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully