וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב עדכנה את אזהרה המסע: להגביל נסיעה לבאר שבע

מחלקת המדינה לא הסירה את כל המגבלות שנקבעו במהלך "צוק איתן" בשל "הפוטנציאל לחידוש הלחימה". על עובדי השגרירות ומשפחותיהם נאסר לנסוע דרומה מאשדוד, תיירים הונחו לבדוק מיקום מקלט סמוך

נפילת רקטה בחצר בית באשקלון, יולי 2014. יותם רונן
תושבי אשקלון מסתתרים מפני רקטות במהלך "צוק איתן"/יותם רונן

ארצות הברית ריככה את אזהרת המסע שהטילה על ישראל בעת מבצע "צוק איתן", אך הותירה שורת מגבלות. בהודעה שפרסמה אתמול (רביעי) מחלקת המדינה האמריקנית היא הזהירה את אזרחי ארצות הברית מהסיכון שבנסיעה לישראל, לגדה המערבית ולרצועת עזה "בשל אווירת הביטחון המורכבת שם והפוטנציאל לאלימות ולחידוש הלחימה".

בין היתר בהודעה, המחליפה אזהרה מחמירה יותר שפורסמה ב-21 ביולי, המליצו לאזרחים אמריקנים לאמץ את ההנחיות החלות על עובדי המדינה, ובהן להגביל את הנסיעות לדרום הארץ, ובכלל זה לעיר באר שבע, ולהימנע מנסיעה באוטובוסים ציבוריים בכל אזורי הארץ ובגדה המערבית. עוד צוין בהודעה, כי על עובדי השגרירות ובני משפחותיהם נאסר לנסוע דרומה מאשדוד.

מלחמה בדרום || סיקור מיוחד בוואלה! חדשות:
חוקרים בשירות הכיבוש | דעה
עיריית רחובות נגד לפיד: כלול אותנו בפיצויים
שייבאס: "גם אם ספיידרמן היה ראש הוועדה, היו תוקפים אותו"

עשרות התפרעו בירושלים במחאה על מות נער פלסטיני מירי של המשטרה. שירותי כבאות והצלה ירושלים,
תחנת דלק שהושחתה בירושלים בעת התפרעות של צעירים ערבים, השבוע/שירותי כבאות והצלה ירושלים

עוד ממליצה מחלקת המדינה לאזרחי ארצות הברית להימנע מלהגיע להתכנסויות גדולות ולהפגנות, לעקוב אחר החדשות הנוגעות למתרחש במדינה ולדאוג להכיר את המקלטים והאזורים הממוגנים באזור שבו הם שוהים.

בהודעה הזכירו גם את המהומות ואת מעשי האלימות שהתרחשו לאורך התקופה האחרונה בירושלים על רקע המתיחות בין יהודים לערבים, והמליצו לאמריקנים להימנע מלהגיע לשכונות שמשטרת ישראל מגבילה את הכניסה אליהן, ולאזורים שבהם מדווח על עימותים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully