וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתה של מזכירת רה"מ המיתולוגית הורשעה בדקירה

7.9.2014 / 12:20

מי-טל דנון, בתה של מרית דנון, דקרה את בת זוגה במהלך ויכוח ופצעה אותה בינוני-קשה. היא נשלחה לתסקיר לקראת מועד הדיון הבא. חברתה שנדקרה הפתיעה והופיעה בבית המשפט לתמוך בה

בתה של מרית דנון, מיטל דנון וקלאודיה לוין בת זוגה, בתום הרשעתה של דנון במחוזי תל אביב, ספטמבר 2014. ראובן קסטרו
שוהה בקהילה טיפולית. דנון/ראובן קסטרו

מי-טל דנון, בתה של מירית דנון, שהייתה מזכירת ראש הממשלה המיתולוגית, הורשעה הבוקר (ראשון) על פי הודאתה בחבלה בנסיבות מחמירות, לאחר שדקרה באפריל את בת זוגה במהלך ויכוח שפרץ ביניהן. לפי כתב האישום שהוגש נגדה, דנון, בת 30 מתל אביב, באה לבית זוגתה ודקרה אותה בחזה. דנון, השוהה בתקופה זו בקהילה טיפולית, נשלחה לתסקיר לקראת מועד הדיון הבא. למרבה ההפתעה, לאולם בית המשפט המחוזי בתל אביב הגיעה הבוקר בת הזוג שנדקרה כדי לתמוך בדנון.

פרטי התקיפה נחשפו באפריל בעקבות פנייה של וואלה! חדשות, לאחר שהמשטרה נמנעה מלפרסם פרטים על אודות המקרה. הדבר אירע ברחוב בן עטר שבשכונת פלורנטין בתל אביב. בת הזוג שנדקרה נפצעה באורח בינוני עד קשה ופונתה לבית החולים איכילוב בתל אביב כשהיא סובלת מחבלות חמורות בכבד ובטחול. למחרת הובאה דנון לדיון בהארכת מעצרה בבית משפט השלום בתל אביב ובמוצאי חג הפסח התייצבה פעם נוספת בבית המשפט.

עוד בוואלה! חדשות:
התסכול מאחורי האיומים: חמאס יחדש את הירי לישראל?
אישום ברצח בר ציון: "המשיך להלום בה בעודה שרועה"
עיתונאי שהיה בשבי דאעש: המחבל מבריסל עינה אותי

בתה של מרית דנון, מיטל דנון וקלאודיה לוין בת זוגה, בתום הרשעתה של דנון במחוזי תל אביב, ספטמבר 2014. ראובן קסטרו
בנות הזוג בבית המשפט, הבוקר/ראובן קסטרו

האם מרית דנון היא מזכירתם של חמישה ראשי ממשלה לשעבר. היא עבדה במשך כ-25 שנה כמזכירה במשרד ראש הממשלה, מהן 13 שנים כמזכירה האישית של יצחק שמיר, של יצחק רבין, של שמעון פרס, של אהוד ברק ושל אריאל שרון. במסגרת תפקידה הרגיש היא כתבה חלק מהפרוטוקולים הסודיים ביותר של מדינת ישראל. לא ברור אם זו הסיבה שלמרות חומרת העבירה, העדיפה המשטרה להסתיר מהציבור את דבר מעצרה של הבת מי-טל.

לפניות לכתבת גלי גינת: gali.gnt@walla.com

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully