וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלח לאקסית 21,807 הודעות טקסט - ונשלח לכלא

גבר צרפתי בן 33 הטריד את זוגתו לשעבר במשך חודשים ארוכים, והתקשר אליה וכתב לה הודעות כ-73 פעמים ביום. "ההיגיון שלי אמר לי להפסיק - אך במבט לאחור, זה היה טיפשי"

אילוסטרציה. ShutterStock
"היא ניסתה לחסום את הטלפון שלה, אך הוא התקשר להוריה במקום, ולמקום עבודתה"/ShutterStock

גבר צרפתי בן 33 נשלח שלשום (חמישי) לעונש מאסר של עשרה חודשים לאחר ששלח לבת זוגו לשעבר 21,807 הודעות טקסט – כך דווח בסוכנות הידיעות הצרפתית. "זה היה טיפשי", הודה לבסוף בפני בית המשפט בליון. הנאשם התקשר ושלח הודעות למתלוננת, בדרישה שתודה לו על השיפוצים שביצע בדירתם המשותפת.

המטריד ישלם גם קנס בסך אלף אירו ויעבור טיפול פסיכיאטרי. כמו כן, נאסר עליו ליצור כל קשר עם הקורבן להטרדותיו. הוא הודה במעשים המיוחסים לו, שנמשכו במהלך תקופה של כעשרה חודשים.

הוא אושפז בעבר לאחר שאובחן עם דיכאון, ככל הנראה בעקבות כך שבת זוגו נפרדה ממנו בשנת 2011. "בזמנו, ההיגיון שלי גרס שעד שהיא מחזירה את הכסף, או לפחות אומרת 'תודה', אני לא אפסיק את השיחות", הסביר לבית המשפט.

אולם השיחות וההודעות המשיכו לזרום – כ-73 מהן בממוצע בכל יום. "היא ניסתה לחסום את הטלפון שלה, אך הוא התקשר להוריה במקום, ולמקום עבודתה", הסביר עורכת דינה של הקורבן, מנואלה ספי.

ההטרדות הסתיימו לבסוף כשבת הזוג לשעבר, מורה בת 32, הודתה לנאשם במהלך פגישה מיוחדת שאורגנה על ידי המגשר ביניהם, והוא לא יצר עמה קשר מאז. "אני אומר לעצמי, במבט לאחור, שזה היה טיפשי", סיפר לבית המשפט.

עוד כותרות שאסור לפספס בוואלה! חדשות:
צפו: סבא רבא בריטי מבריח שלושה פורצים חמושים
מה עשה החייל במשמר המלכותי שהביא לחקירה נגדו?
התגלה הדינוזאור הגדול בהיסטוריה: "לא ידע פחד"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully