וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה עשה החייל במשמר המלכותי שהביא לחקירה נגדו?

בסרטון של חייל בריטי השומר על ארמון בקינגהאם, מעון המשפחה המלכותית, נראה החייל כשהוא מכניס מעט "גיוון" בשגרת התפקיד המשמימה. "החייל לא עמד בסטנדרטים הגבוהים של הצבא"

צילום: סרטון חובבים שהועלה לרשת, עריכה: ניב פוקס

חייל בריטי ניסה להעביר את הזמן בתורנות שמירה, אך לא ציפה שכך זה יסתיים: חקירה נפתחה נגד החייל בחשד שהפר את המשמעת הנוקשה הנדרשת מהשומרים בארמון בקינגהאם המלכותי בלונדון, ככל הנראה בניסיון לשעשע את התיירים - כך פורסם אתמול (רביעי) בכלי התקשורת במדינה.

בסרטון שהועלה לאתר שיתוף הסרטים יוטיוב, נראה השומר המלכותי, או "גרנדיר גארדסמן", כשהוא במדים מלאים, כנדרש מהחיילים, מבצע פירואטים וצועד בהילוך איטי - בניגוד להנחיות.

עוד כותרות שאסור לפספס בוואלה! חדשות:
ביצע את אתגר דלי הקרח עם חומר דליק - והצית את עצמו
נגד כל הסיכויים: נמייה הצליחה להבריח לביאות שתקפו אותה
סוחבת את המזרון עליו נאנסה: "עד שהאנס ייענש"

מלכת אנגליה אליזבת השנייה ובעלה הנסיך פיליפ בטקס בקתדרלת סנט ג'יילס. אדינבורו, סקוטלנד. יולי 2014. Chris Watt, GettyImages
היו בבית? המלכה אליזבת השנייה ובעלה, הנסיך פיליפ, בביקור באדינבורו/GettyImages, Chris Watt

החייל, ששמו טרם הותר לפרסום, נחקר בגין הפרה של המשמעת הצבאית. דובר מטעם הצבא הבריטי הבהיר: "אנחנו מכירים את הסרטון. החייל לא עמד בסטנדרטים הגבוהים של הצבא, וצפויה להינקט נגדו פעולה הולמת בגין מעשיו". לא ברור אם המלכה אליזבת השנייה, שזהו מעונה הרשמי, או מי מחברי משפחת המלוכה, היו במקום בשעת המקרה.

התגובות לסרטון היו ברובן ביקורתיות ויצאו נגד מעשיו של החייל הסורר. עם זאת, משתמש אחד הגיב: "קחו כולכם יום חופש. זאת אחת מהעבודות המשעממות ביותר בצבא הבריטי, והוא מכניס אליו מעט פואטיקה למען הקהל".

(עדכון: 23:20)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully