וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: סבא רבא בריטי מבריח שלושה פורצים חמושים

אנדרו אדמסון, בן 59, שב לביתו במרכז אנגליה בתום בילוי חברתי עם אשתו - וגילה שפרצו לביתם. הוא נלחם בשלושה, שהכו אותו במוט ברזל, עד שברחו. "אין סיכוי שהייתי נותן להם ללכת"

צילום: יוטיוב

אנדרו אדמסון, בן 59 וסבא רבא לארבעה נינים, שב לביתו בקטרינג במרכז אנגליה, לאחר בילוי חברתי עם אשתו ליז, הצעירה ממנו בשנה, כשהשניים גילו לתדהמתם שביתם נפרץ. מהר מאוד הבין אנדרו כי שלושת הפורצים החמושים עדיין בבית – והצליח להביס אותם במו ידיו.

בתיעוד ממצלמות האבטחה מחוץ לבית, ניתן לראות את אנדרו נלחם בפורצים באומץ רב, גם לאחר שאלה הכו אותו בראשו במוט ברזל, ואחד מהם אף שלף סכין קפיצית. הארבעה המשיכו להתקוטט בסמטה המובילה אל הבית, עד שהצליח אנדרו להרחיק אותם אחד אחרי השני.

עוד כותרות שאסור לפספס בוואלה! חדשות:
מה עשה החייל במשמר המלכותי שהביא לחקירה נגדו?
התגלה הדינוזאור הגדול בהיסטוריה: "לא ידע פחד"
נגד כל הסיכויים: נמייה הצליחה להבריח לביאות שתקפו אותה

אילוסטרציה. ShutterStock
"פתחנו את הדלת, חשבנו שזה בני, אך הבנו מהר מאוד שלא"/ShutterStock

אנדרו נותר מדמם, כשהשלושה נמלטו עם מזוודה, ובה רכוש בשווי 400 לירות שטרלינג. בבית החולים, הרופאים תפרו את מצחו שבע פעמים, ובהמשך השלושה אותרו ונעצרו בגין פריצה חמורה.

אדמסון, החי באותו הבית כבר 30 שנים, סיפר לטלגרף הבריטי: "אומרים שביתו של אנגלי הוא מבצרו – אבל אני חושב שפשוט פעלתי מתוך אינסטינקט". הוא הוסיף: "כשהגענו הביתה הם כבר היו שם. אשתי ואני פתחנו את הדלת, וחשבנו שזה בני, אך הבנו מהר מאוד שלא. מיד לאחר מכן, הבחור יצא על מטה הברזל, והוא ממש ניסה להכות אותי".

לדבריו, בשלב זה נמלטו הפורצים עם המזוודה. "עקבתי אחריהם לרחוב ואחזתי באחד מהם, אך תוקף נוסף התקרב ושלף סכין, אז הבנתי שזה הזמן לעזוב", שחזר, "הוכתי כמה פעמים בראשי, ודיממתי כמו חזיר שחוט".

לסיכום, אמר אנדרו: "אין סיכוי שהייתי נותן להם ללכת בלי מאבק. לא הייתי נותן להם פשוט לעשות את זה – ואיכשהו הצלחתי להעיף אותם מהבית אחד אחרי השני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully