וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעוט טבע באגם, נער החליק בבריכה – מצבם קשה

בן שלוש נמשה מאגם בפארק במודיעין ופונה לבית החולים בתל השומר. מוקדם יותר נפצע בן 15 אנושות כשהחליק בבריכה ביישוב מבוא ביתר ונחבל בראשו. לאחר שהתייצב מצבו, הוא פונה להדסה

שתי ילדות בנות 10 טבעו למוות בסביון. אבי אשכנזי, מערכת וואלה! NEWS
פעוט בן שלוש ונער בן 15 נפצעו באורח קשה בשתי תאונות שונות/מערכת וואלה! NEWS, אבי אשכנזי

פעוט בן שלוש טבע היום (שישי) באגם מים בפארק ענבה שבמודיעין. הפעוט נמשה מהמים במצב קשה, וצוותי מגן דוד העניקו לו טיפול רפואי במקום. הפעוט פונה לבית החולים שיבא תל השומר. נסיבות האירוע נבדקות.

מנשה פרינץ, פרמדיק מגן דוד אדום, סיפר על המקרה: "נקראנו לפארק ענבה במודיעין בעקבות ילד שככל הנראה טבע. ראינו ילד מחוסר הכרה עם קושי בנשמה ודופק לא סדיר. ביצענו פעולות החייאה מתקדמות ונתנו לו טיפול תרופתי. היה דיווח על שיפור קל, אך הוא עדיין במצב קשה. אנחנו קוראים להורים להימנע מלהשאיר ילדים בקרבת מקום ללא השגחה".

ד"ר איתי פסח, רופא בכיר במחלקה לטיפול נמרץ ילדים בבית החולים, הסביר: "מדובר בילד שהועבר למיון ילדים כשהוא מונשם ומורדם, לאחר שטבע. הוא עבר החייאה מתמשכת, מצבו יוצב והוא נמצא בטיפול נמרץ. עדיין נשקפת סכנה לחייו. הוא נמצא על ידי ההורים לאחר שצף באגם במשך כמה דקות, עבר החייאה בשטח ועדיין במצב קשה".

מוקדם יותר נפצע נער בן 15 באורח אנוש לאחר שנפל בבריכה ציבורית ביישוב מבוא ביתר,שבמועצה האזורית מטה יהודה ונחבל בראשו. צוותי מגן דוד אדום ביצעו בו פעולות החייאה והצליחו לייצב את מצבו. הוא פונה במצב קשה לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים כשהוא מורדם ומונשם.

לפני כשבועיים טבעה תינוקת בת ארבעה חודשים למוות באמבטיה בביתה בשכונת ג'בל מוכאבר שבמזרח ירושלים. התינוקת פונתה לקופת החולים הסמוכה ושם צוות של מגן דוד אדום נאלץ לקבוע את מותה. אחרי שככל הנראה היא הושארה לבדה באמבטיה.

ב-16 באוגוסט טבעה פעוטה בת שלוש מהיישוב אעבלין שבצפון למוות בחוף הבתולה בקריית ים. לאחר שאביה הבחין שהיא נעלמה, הוא הזעיק למקום את כוחות מגן דוד אדום. הם ניסו להחיותה ובמקביל פינו אותה לבית החולים רמב"ם בחיפה, אולם הרופאים נאלצו לקבוע את מותה.

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il
לפניות לכתבת מור שמעוני: mor.shimony@walla.com
לפניות לכתבת דנה ירקצי: danayark@walla.co.il

עוד אירועים בארץ
טרגדיה ביהוד: מת פעוט בן שנתיים שנשכח במכונית
תינוק בן שנה וחצי נשכח ברכב באלעד; אביו נחקר
שריפה בחוף בחיפה גרמה לזיהום אוויר; עסקים פונו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully