וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה ביהוד: פעוט בן שנתיים נשכח במכונית ומת

על פי החשד, הפעוט שהה 40 דקות בכלי הרכב הסגור, לאחר שאמו וסבתו חזרו מקניות והשאירו אותו בו. צוות מד"א ביצע בו פעולות החייאה ופינה אותו לבית החולים שיבא, אך שם נקבע מותו

צילום: אבי כהן עריכה: מתן חדד

פעוט בן שנתיים פונה אחר הצהריים (שישי) לבית החולים שיבא בתל השומר במצב אנוש לאחר שנשכח במכונית ביהוד במשך 40 דקות. צוות מגן דוד אדום עשה בו פעולות החייאה בדרך לבית החולים, אולם מאוחר יותר נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותו.

מחקירה ראשונית של חוקרי משטרת מרחב דן בפיקודו של ניצב-משנה שמעון לביא עלה כי הפעוט נשכח במכונית ברחוב לוחמי הגטאות ביהוד. על פי החשד, האם והסבתא עשו קניות, הגיעו עם הרכב לבית, הוציאו את הקניות ושכחו את התינוק ברכב. לאחר מעט יותר מארבעים דקות הן הבחינו בחסרונו, רצו אל הרכב וראו שהוא נפרץ לאחר ששכנים גילו שהפעוט נעול ברכב.

עוד בוואלה! חדשות:
"חמינאי אישר לשתף פעולה עם ארה"ב נגד דאעש בעיראק"
בן הנרצחת התפרץ: "איך אבי שוחרר לאחר שאיים עליה?"
אשכנזייה? הסיכון שלך לחלות בסרטן גבוה ממה שחשבת

הרכב שבו נשכח פעוט בן שנתיים ביהוד, ספטמבר 2014. ניב אהרונסון
הרכב שבו נשכח הפעוט ביהוד, אחרי שנפרץ/ניב אהרונסון

דימטרי מלכין, פרמדיק של מגן דוד אדום, שהגיע ראשון למקום סיפר: "ראיתי אזרחים מבצעים פעולות החייאה בילד ששכב על המדרכה, כשהוא מחוסר הכרה, ללא נשימה וללא דופק. הילד היה חם מאוד ומיד התחלנו לבצע בו פעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים, הנשמות וטיפול תרופתי. בהמשך פיננו אותו תוך כדי פעולות החייאה לבית חולים תל השומר כשמצבו אנוש".

מנתוני ארגון "בטרם" לבטיחות ילדים, מתחילת השנה אירעו 30 מקרים שבהם הושארו בגפם ילדים בכלי רכב. מקרה אחד שאירע בבית חגי הסתיים במות הפעוט. מנכ"לית "בטרם", אורלי סילבינגר, אמרה כי "בפגיעה בילדים אין הפסקות אש. גם בזמן 'מבצע צוק איתן', וגם בשאר ימות השנה, ילדי ישראל ימשיכו להיפגע ולמות עקב תאונות לא מכוונות בבית, בחצר ובדרכים. אני קוראת לממשלת ישראל לאשר בהקדם את התוכנית הלאומית לבטיחות ילדים וכך למנוע פגיעה בילדים רבים נוספים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מכונית שבו נשכח פעוט בן שנתיים ביהוד, ספטמבר 2014. ניב אהרונסון
זירת האירוע ביהוד, היום/ניב אהרונסון

האירוע בא שעות ספורות לאחר שפעוט בן שנה וחצי נשכח ברכב באלעד. אביו חשוד כי נעל את הפעוט והוא עוכב לחקירה בתחנת המשטרה. שוטרי תחנת ראש העין הוזעקו למקום לאחר שאזרח הבחין בתינוק נעול ברכב. השוטרים ניפצו את שמשת הרכב כדי לחלץ את התינוק אשר היה קשור בסל-קל, ולדבריהם הוא נמצא כשהוא אדום ומזיע. התינוק לא נזקק לטיפול רפואי והוא נלקח לתחנת המשטרה עד שאותר אביו.

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

מכונית שבו נשכח פעוט בן שנתיים ביהוד, ספטמבר 2014. ניב אהרונסון
הרכב נפרץ לאחר ששכנים הבחינו בפעוט נעול בתוכו/ניב אהרונסון
מכונית שבו נשכח פעוט בן שנתיים ביהוד, ספטמבר 2014. ניב אהרונסון
זירת האירוע ביהוד, היום/ניב אהרונסון
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully