וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעוטה בת 3 טבעה למוות בחוף בקריית ים

שלומי גבאי

16.8.2014 / 0:26

כוחות מד"א הגיעו לחוף הבתולה, לאחר שאביה הבחין כי היא נעלמה והזעיק עזרה. הם פינו אותה לבית החולים רמב"ם בחיפה, שם נקבע מותה. בכינרת אותרה גופת צעיר שטבע בצהריים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חיפושים נרחבים אחר צעיר כבן 20 שטבע בכינרת/מערכת וואלה!, צילום מסך

פעוטה בת שלוש מהיישוב אעבלין שבצפון טבעה אתמול (שבת) למוות בחוף הבתולה בקריית ים. כשאביה הבחין שהיא נעלמה, הוא הזעיק למקום את כוחות מגן דוד אדום. הם ניסו להחיותה ובמקביל פינו אותה לבית החולים רמב"ם בחיפה, אולם הרופאים נאלצו לקבוע את מותה.

פראמדיק מד"א, ג'ריס אליאס, שהגיע למקום האירוע יחד עם צוות ניידת טיפול נמרץ, סיפר כי הצוות המתין קרוב לחצי שעה בחוף עד אשר נמשתה הילדה מהמים. "הילדה הגיעה אלינו כשהיא ללא דופק וללא נשימה, במצב קריטי. ביצענו בה פעולות החייאה מתקדמות ונלחמנו על חייה בדרך לבית החולים, אך לצערי כבר היה מאוחר מדי ולא היה ניתן לעשות דבר בכדי להצילה", אמר.

עוד בוואלה! חדשות:
גורם ישראלי: ”סיכוי קלוש” להסכם עד סוף ההפוגה
10 מיליון תושבים, מאות מיליונים מנפט: זו מדינת דאעש
מחאה אנטי-ישראלית בארה”ב: ”נחסום אניית צים”

שרב כבד בחוף בבת ים אוגוסט 2010. נמרוד סונדרס
חוף בת ים, שבו טבע הבוקר למוות גבר כבן 70/נמרוד סונדרס

במקביל, יחידת הצוללנים של המשטרה איתרה אמש גופת צעיר סמוך לחוף השקמים שבכינרת. מדובר בבן 20 ממרכז הארץ שטבע בכינרת, ושחיפושים אחריו נערכו משעות אחר הצהריים. מחקירה ראשונית עולה כי הצעיר היה על מזרן ים יחד עם נער בן 14, ובשלב מסוים הם התהפכו עמו. הנער חולץ לאחר זמן קצר על ידי אזרחים על אופנוע ים ולא נזקק לטיפול רפואי, אך הצעיר עדיין נעדר.

אתמול בבוקר, טבע למוות גבר בשנות ה-70 לחייו בחוף הסלע הדרומי בבת ים. חובשים ופראמדיקים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום ביצעו בו פעולות החייאה ממושכות, אך בסופן נאלצו לקבוע את מותו במקום.

באירוע אחר שהיה אתמול בבוקר באשדוד נמשה מהמים, כשבעה קילומטרים מחוף הקשתות בעיר, צעיר בן 24 שנעלם אחרי שנכנס לים בלילה. כוחות שיטור ימי וחיל הים, בסיוע מסוק משטרתי, חיפשו אחריו במשך כמה שעות. לבסוף הבחינה בו ספינה אזרחית. הוא פונה לקבלת טיפול רפואי כשהוא במצב של תשישות.

לפניות לכתב שלומי גבאי: shlomimyg@walla.co.il

(עדכון ראשון: 19:26)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully