וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לחשודה בדריסת ניקול רמירז קשרים עם העולם התחתון"

המשטרה מחכה שיוליה דרזין, בעלת הרכב שהיה מעורב בתאונת ה"פגע וברח" ברמלה בה נהרגה הנערה מרמלה, תחשוף את זהות הנהג. "שימשה 'קוף' לגורמים עבריינים ברמלה"

תאונת פגע וברח ברמלה. אוגוסט 2014. מחמוד עביד תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
זירת התאונה ברמלה, יום חמישי שעבר/מד"א, מחמוד עביד תיעוד מבצעי מד"א

יוליה דרזין, החשודה במעורבות בדריסתה ובהפקרתה של ניקול רמירז בת ה-13 לפני כשבוע, יש קשרים עם גורמים בעולם התחתון, והם אלה שנהגו ברכב שפגע בה בשבוע שעבר והביא למותה - כך טוענת המשטרה. "אנחנו יודעים שיש לה קשרים עם מספר גורמים עבריינים ברמלה ובלוד, שאותם הכירה מעברה הרחוק", אמר גורם במשטרת מרחב השפלה. במשטרה מדגישים כי האחראים על הרכב הם בראש ובראשונה הבעלים ועליו חובת ההוכחה כי לא נהג ברכב, ולחשוף את זהותו של הנהג האמיתי.

דרזין, תתייצב מחר (שישי) בבית המשפט המחוזי בלוד לאחר שעורך דינה, יוסי זילברגר, ערער בפעם השלישית על מעצרה. לטענתו, דרזין מוחזקת כבת ערובה של המשטרה. "המשטרה יודעת היטב שהעוררת לא נהגה ברכבה, שכן יש לה טענת אליבי מוצקה ולמרות זאת היא מגיעה לבית המשפט ומטיחה בחשודה כאילו היא זאת שנהגה. מדובר בדברים שקריים", אמר זילברגר.

עוד בוואלה! חדשות:
חשד לחיסול בשרון: בן 62 נורה למוות ליד נתניה
תיעוד: נערים "מעלימים ראיות" לאחר "תג מחיר"
220 אלף ש”ח מעזה: כך תוכנן ובוצע רצח 3 הנערים

ניקול רמירז שנדרסה למוות בתאונת "פגע וברח" ברמלה. פייסבוק, צילום מסך
ניקול רמירז/צילום מסך, פייסבוק

מהמידע שאספה המשטרה עד כה, עולה כי דרזין, תושבת חיפה בת 37, המוכרת להם מתחום הסמים, היא בעלת רכב הסקודה, שככל הנראה היה מעורב בתאונה. המכונית זוהתה על פי צילומי מצלמות האבטחה שנלקחו מציר התנועה המשוער לאורך רחוב הרצל ברמלה, בסמיכות לזמן התאונה. במשטרה סבורים כי יוליה משמשת כ"קוף" לגורמים עבריינים בעיר רמלה, כיוון שהרכב היה בבעלותה אך לא בשימושה הפיזי וכמו כן, אין לה רשיון נהיגה. עלות דגם הסקודה המדובר מוערך ביותר מ-120 אלף שקלים ועל פי הערכות, מצבם הכספי שלה ושל בן זוגה לא מאפשר רכישת כלי רכב בסכום כזה.

לטענתה, היא רכשה את המכונית ליום שבו תעבור טסט ותוכל להשתמש בה. אולם המשטרה מעריכה כי היא מסרה את הרכב לאדם אחר שאינה מוכנה לנקוב בשמו, והוא ככל הנראה האדם שהיה מעורב בתאונה.

הרכב הפוגע עדיין לא הגיע לידי המשטרה, והחשש הוא כי הנהג הפוגע, או הגורמים בסביבתו, פועלים להעלמת ראיות מן הרכב. כמו כן, במשטרה מציינים כי בזירת התאונה נמצאו בין היתר, חלקים מהרכב שנשברו מעצמת הפגיעה ונותרו על הכביש.

תת-ניצב יהודה עטר, מפקד מרחב שפלה, מסר כי המשטרה תעניק לחקירה את כל המשאבים האפשריים וכי בראש צוות החקירה יעמוד רב-פקד חיים שרייבן, ראש צוות החקירה המיוחד בשפלה, המתמחה בחקירות רצח.

לפניות לכתבת דנה ירקצי: danayark@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully