וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצרה חשודה במעורבות בדריסת בת 14 והפקרתה למוות

4.9.2014 / 0:40

כלי הרכב שפגע בניקול רמירז ברמלה בשבוע שעבר רשום על שם יוליה דרזין. בשבת היא נעצרה בחשד להריגה והפקרה ומעצרה הוארך אתמול בשבעה ימים נוספים. בן זוגה מכחיש: ”מתלבשים עלינו”

תאונת פגע וברח ברמלה. אוגוסט 2014. מחמוד עביד תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
זירת התאונה ברמלה, יום חמישי שעבר/מד"א, מחמוד עביד תיעוד מבצעי מד"א

שישה ימים לאחר דריסתה למוות של ניקול רמירז, בת ה-14 בתאונת "פגע וברח" ברמלה, הוארך אתמול (חמישי) בשבעה ימים מעצרה של יוליה דרזין, בת 37 מחיפה, החשודה במעורבות בתאונה. על פי בקשת הארכת המעצר, מיוחסות לה עבירות של הריגה והפקרה. כלי הרכב שדרס את רמירז רשום על שמה של דרזין, אולם אין לה רישיון נהיגה ולטענתה המכונית נגנבה לפני כשבועיים.

דרזין נעצרה ביום שבת ומעצרה הוארך פעמיים ב-48 שעות. אתמול היא הובאה לבית משפט השלום בראשון לציון והכחישה קשר לתאונה. מפרטי החקירה עולה כי היא נכשלה שלוש פעמים בטסט, אך לטענתה בחרה לקנות מכונית לפני חודשיים ליום שבו תזדקק לה. דימה, בן זוגה של דרזין, דחה את הטענות: "היינו בסידורים בחיפה ביום התאונה, הסתובבנו בעיר ועשינו קניות. הרבה אנשים ראו אותנו וסתם מתלבשים עלינו".

יוסי זילברברג, סנגורה של דרזין, מכחיש כי מרשתו מעורבת בתאונה. "ביום שבו נעצרה הודענו למשטרה כי החשד שמיוחס לה לא נכון, וזאת מאחר שיש לה אליבי שהייתה בחיפה ולא ברמלה. אפשר לבדוק זאת על ידי כך שהייתה בדואר בחיפה, והעבירה כספים לאמה בהולנד. הכל מתועד. כמו כן, היא הייתה במשטרה באותו יום לצורך קבלת רישיון פלילי, כדי למצוא מקום עבודה חדש. איכוני הפלאפון מראים ששהתה בחיפה לכן כל הטענות המיוחסות לה נמצאות על כרעי התרנגולת, מה שמניע את המשטרה ללחוץ עליה ולשמש כבת ערובה. זאת, כדי לדובב למי מסרה את האוטו, בעוד שלטענתה הרכב נגנב והיא לא ידעה זאת מאחר שהייתה בביתו של בן זוגה", אמר.

רמירז נפצעה בעת שחצתה את הכביש ברחוב הרצל ברמלה ביום חמישי האחרון. מחקירת האירוע עולה כי היא חצתה את הכביש יחד עם אחיה, בן ארבע, ונפגעה על ידי רכב פרטי, ככל הנראה בצבע אפור. האח הצעיר היה עד לתאונה הקשה, וניצל ממנה בנס. במשך שתי יממות נאבקו הרופאים על חייה כשבני משפחתה שוהים לצדה, אך נאלצו לקבוע את מותה ביום שבת.

רמירז נטמנה בבית העלמין הנוצרי ברמלה, סמוך לכנסייה הפרנציסקנית, ביום ראשון. ראש עיריית רמלה, יואל לביא, אמר על התאונה: "אנו כואבים את מותה הטראגי של ניקול, יהי זכרה ברוך. נציגי העירייה מלווים ותומכים במשפחה בשעתם הקשה. לא ננוח ולא נשקוט עד למציאת הדורס".

לפניות לכתבת דנה ירקצי: danayark@walla.com

(עדכון ראשון: 20:40)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully