וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעלומה בחוף הוליווד: ארבע גופות נסחפו אל החוף

ארבע גופות, כולן של גברים, מסעירות ביממה האחרונה את משמר החופים בפלורידה, שמנסה למצוא קצה חוט לגבי זהותן. "רק יודעים שהן היו במים זמן רב, כי מצבן רע"

האי קי ווסט בפלורידה. ShutterStock
החוף המערבי בפלורדיה. אזרחים ראו את הגופות ממרחק/ShutterStock

משמר החופים של ארצות הברית בפלורידה נתקל אמש (ראשון) בתעלומה, כשארבע גופות צפו במרחק של כשלושים קילומטרים מחוף הוליווד. דובר משמר החופים, מארק ברני, הבהיר בהצהרה לתקשורת שאין בידיו פרטים נוספים בנושא. "כל מה שאנחנו יודעים זה שהגופות היו במצב רע, וזה אומר שהן היו במים זמן רב", אמר. לפי שעה, משמר החופים טרם גילה כיצד טבעו ארבעת האנשים, כולם גברים, או מאין נסחפו.

התעלומה החלה אתמול בשעות הבוקר לפי שעון מקומי. כמה אנשים בחוף הוליווד הבחינו בשתיים מהגופות והזעיקו את משמר החופים. הצוותים שהגיעו לחוף מצאו שתי גופות נוספות, כשכולן היו במרחק של קילומטרים ספורים זו מזו.

עד לשעות הערב, צוותים באוויר ובים חיפשו גופות ופצועים נוספים כמאה קילומטרים לתוך הים. מטוס שהוקפץ לאוויר כדי לסייע בחיפושים נאלץ להפסיק את חיפושיו בשעות הערב, אך סירות החיפושים צוידו באמצעים לראיית לילה והמשיכו בחיפושים גם במהלך הערב, למקרה שייתקלו בסימנים שמרמזים על הימצאו של כלי שיט בסביבה. בסיום יום החיפושים, לא נמצא אפילו קצה חוט.

לדברי המשטרה, הגופות הועברו למשרד חקירות רפואי. "לא היו סימנים שיכלו לעזור לנו לזהות אותן או להבין מהיכן הגיעו", אמר. ייתכן שמדובר במהגרים שניסו להגיע אל החוף, אך הרשויות טרם הצליחו לקבוע זאת, והחקירה נמשכת.


עוד חדשות מהעולם:
איראן: המל"ט שהופל מתפקד, אנו מפענחים את נתוניו
מוקד נוסף של אבולה? קונגו אישרה שני מקרי מוות
"הצלחתי למצוא את בסיס האימונים של דאעש בגוגל"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully