וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איראן: המל"ט שהופל מתפקד, אנו מפענחים את נתוניו

ראש מערך ההסברה של יחידות ההגנה האווירית במשמרות המהפכה מסר כי חלקים מכלי הטיס "הישראלי", שהופל מעל מתקן ההעשרה בנתנז, נותרו שלמים ונעשים ניסיונות לנתח את המידע שנאגר בו

צנטריפוגות להעשרת אורניום במתקן ליד נתנז, אירן, מרץ 2005. AP Photo/Vahid Salemi, AP
מנתחים את המידע שנאגר במל"ט. מתקן ההעשרה בנתנז/AP, AP Photo/Vahid Salemi

ראש מערך ההסברה של יחידות ההגנה האווירית במשמרות המהפכה, הגנרל רמזן שריף, התייחס אמש (ראשון) לדיווח על הפלתו של מטוס ללא טייס (מל"ט) ישראלי באזור מתקן העשרת הגרעין בנתנז. לדברי שריף, כמה מחלקיו נותרו שלמים ומתפקדים, וכעת נעשים ניסיונות לפענח את הנתונים שנאגרו בו.

"בשלב זה אנחנו מנתחים את המידע של כלי הטיס הזה. המומחים שלנו לומדים את חלקיו", מסר שריף לסוכנות הידיעות "פארס". עוד אמר שריף, כי מפקד יחידות ההגנה האווירית של משמרות המהפכה האיראניים, בריגדיר-גנרל אמיר עלי האג'יזאדה, יחשוף בקרוב פרטים נוספים על כלי הטיס והאופן בו הופל על ידי כוחותיו.

עוד בוואלה! חדשות:
"כך איתרתי היכן תועד ונרצח העיתונאי בידי דאעש"
המוציא להורג מדאעש: ראפר ובן של בכיר אל-קאעדה
אובמה שוקל להורות על תקיפות אוויריות בסוריה

מל"ט איתן של חיל האוויר. AP
"מוכנים בכל תוקף להגן על האומה האיראנית". מל"ט איתן של חיל האוויר/AP

שריף הוסיף כי איראן שומרת לעצמה את הזכות להגיב ולבצע פעולת תגמול לנוכח איתור המל"ט. "יחידות ההגנה האוויריות, לצד כוחות נוספים של הרפובליקה האיסלאמית, מוכנים בכל תוקף להגן על האומה האיראנית".

לפי הודעה שמסרו אתמול בצהריים משמרות המהפכה לסוכנויות הידיעות במדינה, יחידות ההגנה האווירית הפילו מל"ט ריגול מסוג חמקן שניסה לחדור למתקן הגרעין. לפי ההודעה, הוא הופל באמצעות טיל נגד מטוסים בעת שהתקרב "לאזור הגרעיני האסור בנתנז". "טיל פגע במל"ט הריגול מסוג 'שבח' (רוח רפאים) לאחר שיחידות ההגנה האווירית עקבו אחריו", נכתב. עוד נמסר בהצהרה כי "הניסיון הכושל חשף פעם נוספת את הטבע של המשטר הציוני והוסיף דף שחור נוסף לעברו האפל ומחרחר המלחמה שמלא בפשעים ורשעות".

בישראל סירבו אתמול להגיב לדיווחים על הפלת המל"ט. מדובר צה"ל רק נמסר: "איננו מתייחסים לפרסומים זרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully