וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהד הועבר לשיקום: "מחכה לנו עוד דרך עוד ארוכה"

25.8.2014 / 2:03

לוחם "אגוז" אוהד בן ישי נפצע בעזה ואושפז עם פגיעה קשה מאוד בראשו. לא רבים האמינו שיתאושש, אך לאחר ששב לנשום ולהגיב לסביבה הוחלט להעבירו לשיקום. המשפחה: "הרופאים הצילו את חייו"

אוהד, חייל צה"ל שנפצע קשה במהלך המלחמה בדרום והתאושש, עם האחות ויקטוריה וד"ר מוטי קליין מנהל היחידה לטיפול נמרץ בסורוקה, אוגוסט 2014. רחל דוד, מערכת וואלה! NEWS
התרגשות גדולה. אוהד עם אנשי הצוות הרפואי בסורוקה/מערכת וואלה! NEWS, רחל דוד

התרגשות גדולה הייתה אתמול (ראשון) ביחידה לטיפול נמרץ בבית החולים סורוקה שבבאר שבע. הסיבה: הצוות הרפואי נפרד בדמעות מאוהד בן ישי, לוחם ביחידת "אגוז" שנפצע באורח קשה מאוד במהלך מבצע "צוק איתן", ולא רבים האמינו כי יולכ להתאושש. אולם, בשל השיפור הניכר שחל במצבו התאפשר להעבירו למחלקת השיקום בבית החולים שיבא בתל השומר.

בן ישי נפצע לפני כחודש בקרב שאירע בתוך רצועת עזה. הוא פונה במסוק לחדר הטראומה בסורוקה כשהוא סובל מפגיעה קשה מאוד בראשו. הוא עבר שני ניתוחי ראש דחופים ומורכבים, בהפרש של כמה שעות והיה מחוסר הכרה ומונשם ביחידה לטיפול נמרץ כללי במשך ימים ארוכים. בשבועיים האחרונים חל שיפור משמעותי במצבו. אוהד שב להכרה והחל לנשום בכוחות עצמו תוך שהוא מבצע פקודות ומגיב לסביבתו. אתמול, עם העברתו לתל השומר, הוא החל את השלב הבא של שיקומו הרפואי.

מלחמה בדרום - כותרות אחרונות:
האזעקות רדפו אחר ילדי הדרום עד יום הכיף במרכז
חמאס הפך חולשה ליתרון: ירי הפצמ"רים יעיל יותר
יוזמת אבו מאזן: "דד-ליין עולמי לנסיגת ישראל מהגדה"

אוהד, חייל צה"ל שנפצע קשה במהלך המלחמה בדרום והתאושש, מנשק את עדי הררי, האחות שטיפלה בו בביה"ח סורוקה, אוגוסט 2014. רחל דוד, מערכת וואלה! NEWS
"הטיפול שקיבל הציל את חייו". אוהד נפרד מהרופאים/מערכת וואלה! NEWS, רחל דוד

"אין בפינו מילים להודות לצוות המסור בסורוקה, שהציל את חייו של אוהד", אמרה אמו של אוהד, אריקה, שהיא ובני משפחתה יצרו קשר חם ומיוחד עם הצוות המטפל ביחידה לטיפול נמרץ ועם צוות המנתחים של המחלקה לנוירוכירורגיה נוצר קשה חם ומיוחד. "אמנם מחכה לנו עדיין דרך ארוכה בשיקום, אבל אין לי ספק שהטיפול הראשוני שקיבל אוהד בדרכו לבית החולים והטיפול הכירורגי והתמיכתי שקיבל לאחר מכן בבית החולים השאירו אותו בחיים".

לפניות לכתבת מור שמעוני: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully