וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצוג: לא מאמין שהממשלה תתפקד אחרי המבצע

יו"ר האופוזיציה העריך במשדר וואלה! חדשות כי ישראל תלך לבחירות בתום מבצע "צוק איתן". "אני לא מקנא בראש הממשלה, יורים עליו בליסטראות מבית", אמר

מתוך משדר וואלה! חדשות

"אני לא רואה איך הממשלה הזאת ממשיכה לתפקד אחרי המבצע, כנראה שאנחנו נלך לבחירות", כך אמר הבוקר (ראשון) יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג במשדר וואלה! חדשות. "אני לא מקנא בראש הממשלה. הבעיה האמיתית היא שיורים עליו בליסטראות מבית". הרצוג גינה את התנהגותם של שר החוץ ליברמן ושר הכלכלה בנט וביקש להפסיק את הביקורת על הרמטכ"ל ועל הדרג הצבאי. "ההתנהגות של ליברמן הפכפכה ובלתי יציבה. כל התפקוד שלו במערכה הזאת הוא פוליטי נטו". לדבריו, הוא חש כי הוא מגבה את מדינת ישראל ואת צה"ל "יותר משר החוץ שלה".

מלחמה בדרום - סיקור מיוחד בוואלה! חדשות
דניאל בן ה-4 נטמן: ”מנסים לעכל ולא מצליחים”
נתניהו: "נמשיך במבצע גם לאחר פתיחת שנת הלימודים"
תושבי עוטף עזה פונו לצפון: ”חודש וחצי מאוחר מדי”

יו"ר האופוזיציה ויו"ר מפלגת העבודה ח"כ יצחק הרצוג באולפן וואלה!. אוגוסט 2014. דרור עינב
"אם ראש הממשלה היה נותן יותר מקום לאבו מאזן ולא לחמאס היינו במקום אחר". הרצוג באולפן וואלה! חדשות, הבוקר/דרור עינב

יו"ר האופוזיציה הדגיש כי אם ניתן להגיע להסדרה כדאי להגיע אליה ולהפעיל "זרוע מדינית חזקה". הוא הוסיף כי אם היוזמה המצרית וזו של אבו מאזן יישאו פרי "נגיע להפסקת אש. אם היה אפשר להגיע להחלטה בפלטפורמה מדינית מחייבת היינו מגיעים להכרעה". לדבריו, "נתניהו נתן יותר הזדמנויות לחמאס מאשר לאבו מאזן בחמש השנים האחרונות. אם ראש הממשלה היה נותן יותר מקום לאבו מאזן ולא לחמאס היינו במקום אחר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ישיבת ממשלה, 17 באוגוסט 2014. אמיל סלמן, מערכת וואלה! NEWS
"התנהגות הפכפכה ובלתי יציבה". ליברמן בישיבת הממשלה, בשבוע שעבר/מערכת וואלה! NEWS, אמיל סלמן

לדבריו, המערכה מחייבת הסדרה מדינית, לחזק את המתונים ולתקוף את הקיצוניים. "אם העם רואה תקווה ועתיד, הוא לא משתף פעולה עם הטרור. עובדה שאנשיו של אבו מאזן מנעו הפגנות בחברון". הרצוג אמר כי העם הוא שיצטרך בסופו של דבר להכריע אם ניתן להגיע למצב בו שתי מדינות יתקיימו זו לצד זו בשלום. "אם אני אנצח בבחירות, אני אנהל משא ומתן עם הרשות ואקבל גיבוי בינלאומי ואני רוצה להגיע לשלום עם הפלסטינים".

בנוגע להחלטה לפצות את תושבי היישובים צמודי-הגדר שבחרו להתפנות אמר הרצוג, שהוא חושב שהממשלה "הייתה צריכה לקבל את ההחלטה ואנחנו נעזור להם ונממן את השהיה ונכין את שנת הלימודים אם לא יגיעו לבית הספר". עוד הוסיף הרצוג כי "למעלה משנה לא מאפשרים לבנות בתים בקיבוצים ולהרחיב את ההתיישבות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully