וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 35 נפצע בינוני באשכול: "גונן בגופו על ילדים"

האיש נפצע מרסיסים בכתפו כשרקטה פגעה במבנה ביישוב במועצה האזורית אשכול. אישה שהייתה במקום הוגדרה נפגעת חרדה. כמה פרות מתו מפגיעת רקטה ברפת, וגם מבנה המשמש גן ילדים נפגע

צילום: רויטרס, שי מכלוף, קובי אליהו, חטיבת דובר המשטרה; עריכה: גדי וינסטוק; קריינות: אביב אברמוביץ'

גבר בן 35 נפצע הבוקר (חמישי) בינוני מרסיסי רקטה שפגעה במבנה באחד היישובים בתחומי המועצה האזורית אשכול. האיש פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים סורוקה בבאר שבע כשהוא פצוע בכתפו, והועבר שם לחדר הטראומה. ככל הנראה, הוא נפצע בעת שגונן בגופו על ילדים שהיו במקום. אישה נוספת שהייתה במקום הוגדרה נפגעת חרדה.

מהמשטרה נמסר כי זוהו הבוקר שש נפילות ביישוב. נוסף על הרקטה שגרמה לפציעת האיש, התפוצצה רקטה גם במבנה המשמש גן ילדים. רקטה אחרת התפוצצה ברפת, וזו גרמה למותן של כמה פרות ולנזק רב. עוד שתי רקטות פגעו בעצים.

מלחמה בדרום - סיקור מיוחד בוואלה! חדשות:
צה”ל חיסל את 3 המפקדים הבכירים של חמאס בדרום הרצועה
חוטף שליט, פיקד על ירי לאילת: מיהו ראאד אל-עטאר?
לייב בלוג | עדכונים שוטפים, דקה אחר דקה

נפילת רקטה במועצה אזורית אשכול, אוגוסט 2014. חטיבת דובר המשטרה, מערכת וואלה! NEWS
זירת הנפילה ביישוב במועצה האזורית אשכול, הבוקר/מערכת וואלה! NEWS, חטיבת דובר המשטרה

פראמדיק מד"א אורן וכט שטיפל גבר שנפצע סיפר: "בכניסה ליישוב קיבלנו פצוע בן 33 במצב קשה עם פגיעה מרסיס בחזה. הוא היה בהכרה מלאה, כאוב מאוד. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני שכלל עצירת דימומים וטיפול בכאב ופינינו אותו לבית החולים סורוקה בניידת טיפול נמרץ של מד"א. אזרחים שהיו במקום סיפרו לנו שהוא לא הספיק להגיע למרחב מוגן ונפצע מרסיסים כאשר נשכב על ילדים שהיו בסמוך בכדי לגונן עליהם בגופו".

ליישוב שנפגע הגיע כוח משטרה בפיקודו של מפקד תחנת אופקים, סגן-ניצב קובי מור. "אנו חוזרים ומבקשים מהציבור להישמע להנחיות ולהוראות השוטרים", נמסר מהמשטרה. "בהישמע אזעקה יש להיכנס למרחבים המוגנים ולהמשיך באחריות ובמשמעת אזרחית, לא להתקהל בזירות נפילה, לא לגעת בחלקי רקטות ופריטי אמל"ח, להתרחק ולהתקשר למוקד 100 של המשטרה".

בשעות הבוקר, אחרי לילה שקט שבו נורתה רק רקטה אחת לעבר ישראל – זו יורטה בשמי אופקים – התחדש הירי לעבר דרום הארץ. מעט אחרי 11:00 התפוצצו ארבע רקטות בשטחים פתוחים במועצה האזורית מרחבים. לקראת 12:00 נשמעה אזעקה גם ביישובים רבים בשפלה, בהם מזכרת בתיה. מעט מאוחר יותר נורה מטח כבד של רקטות לעבר אזור אשדוד, אשקלון ואופקים.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
נפילת רקטה במועצה אזורית אשכול, אוגוסט 2014. דוברות מד"א, מערכת וואלה! NEWS
זירת הנפילה באשכול, היום/מערכת וואלה! NEWS, דוברות מד"א
נפילת רקטה במועצה אזורית אשכול, אוגוסט 2014. דוברות מד"א, מערכת וואלה! NEWS
נפילת רקטה במועצה אזורית אשכול, אוגוסט 2014/מערכת וואלה! NEWS, דוברות מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully