וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעלון בבית אורון שאול: "מחויבים להביאו לקבר"

11.8.2014 / 0:03

שר הביטחון בא לבית משפחתו של לוחם גולני שהוגדר חלל שמקום קבורתו לא נודע, אמר כי גופתו בידי חמאס והבטיח להביאה: "לא ננוח ולא נשקוט. ראש הממשלה ואני פועלים ברמה המדינית"

שר הביטחון משה יעלון מבקר בבית משפחתו של סמ"ר אורון שאול שנהרג ברצועת עזה. 10 באוגוסט 2014. אריאל חרמוני, משרד הביטחון
יעלון עם הרצל, אביו של אורון שאול, אתמול בפוריה עילית/משרד הביטחון, אריאל חרמוני

שר הביטחון משה יעלון ביקר אמש (ראשון) בבית משפחתו של סמל-ראשון אורון שאול, לוחם גולני שנהרג בלחימה ברצועת עזה והוגדר חלל צה"ל שמקום קבורתו לא נודע. במהלך הביקור בפוריה עילית, שם מתגוררת המשפחה, התחייב שר הביטחון לעשות כל שניתן כדי לקבל את גופתו של שאול.

"אנחנו מחויבים להביא את אורון לקבר ישראל", אמר יעלון. "לא ננוח ולא נשקוט עד שזה יקרה, ואנחנו עוסקים בכך ומחויבים לכך". יעלון הבטיח לבני המשפחה לעדכן אותם בכל התפתחות, והוסיף כי דלתו פתוחה בפני המשפחה לכל שאלה. "למרבה הצער, אנחנו מנוסים במקרים כאלו, ולצערי פגשתי בכך גם במהלך שירותי הצבאי", הוסיף יעלון בביקור. "ברור לנו שגופתו של אורון נמצאת בידי חמאס, ואנו עושים את כל המאמצים להשיבה. ראש הממשלה ואני פועלים ברמה המדינית כדי שזה יקרה". במהלך הביקור סיפרו ההורים, זהבה והרצל, האחים אבירם ואופק ושאר בני המשפחה לשר הביטחון על חייו של אורון, שהיה בן 21 במותו, על לימודיו, על תחביביו ועל אהבתו לחברים ששירתו לצדו.

עוד בוואלה! חדשות:
ישראל והפלסטינים הסכימו להפסקת אש של 72 שעות מחצות
הדרת נשים: שרית חדד לא תופיע בפני חיילי גבעתי
הקולות נספרו: טורקיה בחר בארדואן לנשיא

שר הביטחון משה יעלון מבקר בבית משפחתו של סמ"ר אורון שאול שנהרג ברצועת עזה. 10 באוגוסט 2014. אריאל חרמוני, משרד הביטחון
יעלון עם האח אבירם ועם האם זהבה/משרד הביטחון, אריאל חרמוני

שאול לוחם נהרג ב-20 ביולי בתקרית הנגמ"ש בשכונת שג'אעיה במזרח עזה, כתוצאה מטיל נגד טנקים שירו מחבלים לעבר הכלי. הוא הוגדר תחילה נעדר, אולם ימים ספורים אחר כך קבע הרב הצבאי הראשי, תת-אלוף רפי פרץ, כי הוא נהרג ולפיכך הוא מוגדר חלל צה"ל שמקום קבורתו לא נודע. ראש אגף כוח אדם, אלוף אורנה ברביבאי, מפקד עוצבת הבשן, תת-אלוף אופק בוכריס, והרב הצבאי הראשי באו לבית המשפחה ומסרו להם את ההודעה על כך. יומיים אחר כך החלה משפחת שאול לשבת שבעה על בנה, על אף שלא היו מחויבים לכך מבחינה הלכתית. זאת לנוכח מידע רפואי והלכתי שנמסר להם, הקשור להחלטה לקבוע כי בנם נהרג.

64 חיילים נהרגו - אלה סיפוריהם

ביום שלישי הגיע אבירם שאול, אחיו של אורון, לביקור תנחומים בבית משפחתו של סגן הדר גולדין, קצין גבעתי שנהרג ביום שישי שעבר ברפיח, בתקרית שבעקבותיה התעורר חשש כבד כי הוא נפל בשבי חמאס. האח הדגיש את שותפות הגורל של משפחתו עם הוריו ואחיו של גולדין. "הם משפחה שכולה וגם אנחנו משפחה שכולה, חשוב להיות ביחד בזמן הזה", אמר. האח התייחס לפגישתו עם אחיו של גולדין, ואמר: "שוחחנו בעיקר על איך המשפחה שלהם מתמודדת עם השכול ואיך אנחנו מתמודדים בעיקר עם הצער והכאב".

לפניות לכתב אמיר בוחבוט: amirbohbot@walla.com

(עדכון ראשון: 23:03)

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully