וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכל פיגוע? פלסטיני נתפס עם סכין באוטובוס בבית שמש

נהג אגד שנסע לכיוון ירושלים התקשר למשטרה לאחר שהפלסטיני עורר את חשדו. ניידת שהגיעה למקום עצרה את האיש, שוהה בלתי חוקי בן 32, ובין כליו נמצאה סכין. החשוד הובא לחקירה

משטרה באצטדיון נתניה לקראת המשחק בין הפועל תל אביב לבין בית"ר ירושלים. קובי אליהו
משטרה באצטדיון נתניה לקראת המשחק בין הפועל תל אביב לבין בית"ר ירושלים/קובי אליהו

חשד לניסיון פיגוע: במוקד 100 של המשטרה התקבל הערב (חמישי) דיווח מנהג אגד על כך שבאוטובוס שלו - אשר היה בנסיעה מבית שמש לירושלים - יש נוסע שמעורר את חשדו. לדבריו, ככל הנראה מדובר היה בפלסטיני.

עוד כותרות בוואלה! חדשות:
עיראק: דאעש השתלט על אזורים במחוז הכורדי בצפון
סקר: 62% מהציבור מרוצים מתפקודו של נתניהו במבצע
לראשונה באירופה: חולה אבולה מטופל במדריד

ניידת משטרה. מגד גוזני
ניידת משטרה/מגד גוזני

שוטרי סיור מתחנת בית שמש הצליחו ליצור קשר עם נהג האוטובוס, ולהתקדם לעברו. בשלב מסוים, כשהגיעו לכלי הרכב, בעודו בנסיעה, הורו לנהג האוטובוס לעצור בצד הדרך. השוטרים עלו לאוטובוס, שם זיהו באחד הספסלים בפלסטיני החשוד. בבדיקה עלה כי מדובר בתושב השטחים בן 32 מאזור דהיישה שנמצא בישראל ללא אישורים מתאימים. בחיפוש בתיקו נמצאה סכין המוסתרת בין בגדיו. החשוד הועבר לחקירה בתחנת בית שמש, ובין ההערכות, שהוא תכנן לבצע פיגוע דקירה, אולם הדבר יתברר רק בהמשך.

כמעט במקביל נרשם אירוע ביטחוני בתחומי יהודה ושומרון, לא רחוק מגוש עציון. איחוד הצלה טיפלו הערב בגבר ובאשה שנפגעו קל כתוצאה מיידוי אבנים בכביש עוקף חוסאן, שליד ביתר עילית. חובשים מתנדבים של הארגון מסניף ביתר העניקו להם טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן הם פונו להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים. נסיבות האירוע ייבדקו על ידי המשטרה וצה"ל. בשבועות האחרונים, במיוחד מאז מבצע "צוק איתן" הגבירו הפלסטינים את ניסיונות הפיגוע בעוקף חוסאן. באחד המקרים נורו שני חשודים פלסטינים למוות אחרי שככל הנראה ניסו לבצע פיגוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully