וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"משימת הסולידריות" של 51 כמרים בישראל

משלחת של כמרים אמריקנים הגיעה לארץ לפגישות עם בכירים מדיניים ועם הוריו של גיל-עד שער. מדובר בארגון של נוצרים תומכי ישראל, שהשיקו קמפיין נרחב במהלך בלחימה בחמאס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סיור של הכמרים בסוללת "כיפת ברזל"/מערכת וואלה!, צילום מסך

51 כמרים הגיעו השבוע לישראל במסגרת משלחת של האיחוד הנוצרי למען ישראל (CUFI), הארגון הפרו-ישראלי הגדול ביותר בארצות הברית. הנציגים נשלחו מכל מדינה בארצות הברית ומוושינגטון הבירה, לביקור הזדהות בן ארבעה ימים. במהלך ביקורם, ייפגשו הכמרים עם שרים ובכירים ישראלים שונים, עם חיילי צה"ל שלחמו במבצע וכן עם אופיר ובת גלים שער, הוריו של גיל-עד שנחטף ונרצח לפני כחודשיים. במהלך מבצע "צוק איתן" הארגון צידד רבות בישראל ואף השיק קמפיין נרחב בעיתוני ארצות הברית שקרא לציבור האמריקני להזדהות עם המאבק של ישראל בארגון החמאס.

עוד ידיעות בוואלה! חדשות:
עיראק: דאעש השתלט על אזורים במחוז הכורדי בצפון
סקר: 62% מהציבור מרוצים מתפקודו של נתניהו במבצע
לראשונה באירופה: חולה אבולה מטופל במדריד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכמרים הגיעו לבקר גם את אופיר שער, אביו של גיל-עד שער שנחטף ונרצח/מערכת וואלה!, צילום מסך

"בזמן שישראל נמצאת במלחמה, הכמרים שלנו רצו לעשות משהו ממשי כדי להפגין ולהמחיש את התמיכה והסולידריות שלהם", סיפר דיוויד ברוג, מנהל האיחוד. "לכן, החלטנו שבנוסף לקמפיין שהשקנו נגד חמאס, נשלח את 51 הכמרים שמייצגים את ארצות הברית למשימת סולידריות בישראל". לדבריו, "כל אחד מהם מייצג את 1.8 מיליון חברי הארגון שחיים במדינה שלו. אנחנו נספר לכל מי שנפגוש כאן שאלו שצועקים 'מוות ליהודים' ברחובות ברלין ופריז אינם מייצגים את כולנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ביקור הכמרים בסוללת "כיפת ברזל"/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקמפיין נגד חמאס שעליו עמלו חברי הארגון, הושק בסוף השבוע והופץ בעיתונות האמריקנית. מדובר ב"מאמץ מתמשך להאיר לציבור בארצות הברית את טבעו האמיתי של חמאס". במסגרתו, פורסמו מודעות עמוד בכל העיתונים המובילים בארה"ב אשר בהן הופיעו ציטוטים מאמנת החמאס, שמלמדים על רצונו בהשמדת ישראל ובהרג שיטתי של יהודים. חלק מסיסמאות הקמפיין היו, "אויבי ישראל הם אויבינו" ו"המלחמה של ישראל היא מלחמתנו". כמו כן, בחודש יולי בכל שנה מקיים הארגון את הוועידה השנתית שלו בוושינגטון. לרגל האירוע, מתקבצים בבירה האמריקנית אלפי נוצרים אוהדי ישראל שמביעים שם את תמיכתם בישראל ובעם היהודי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully