וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: אחד מילדי "האם המתעללת" שדד עובדים זרים

10.8.2014 / 20:21

ש', אחד הילדים שבהם התעלל הרב אליאור חן, מואשם בשורה של מעשי שוד בתל אביב ובירושלים. סנגורו מקווה לחלצו מעונש בהסתמך על "התלאות שעבר בחייו"

האם המתעללת בבית המשפט מאי 2010. עומר מירון
"האם המתעללת" מגיע לדיון בבית המשפט, מאי 2010/עומר מירון

הפרקליטות הגישה לבית המשפט המחוזי בירושלים כתב אישום בגין שוד נגד ש', צעיר תושב העיר בן 20. ש' הוא אחד מילדיה של "האם המתעללת", אשר חוו בעבר התעללות מצד אליאור חן. מכתב האישום שהוגש נגד ש' עולה כי הוא נהג לשדוד יחד עם אדם נוסף עובדים זרים בירושלים ובתל אביב, ואף נתפס על חם עת שדד שרשרת מעובדת זרה בירושלים. בתחילה הכחיש את המיוחס לו, אולם מאוחר יותר הודה במעשים בפני מדובב משטרתי.

סנגורו של ש', עורך הדין דוד הלוי, אמר כי הוא מקווה שעקב מה שחווה בעבר יתחשב בו בית המשפט ויקל בעונשו. "מדובר בבחור צעיר, נורמטיבי, ללא עבר פלילי, שעבר תלאות רבות בחייו. בית המשפט הזמין בעניינו תסקיר של קצינת מבחן ואנו מעריכים כי לאחר קבלתו יורה בית המשפט על שחרורו ממעצר".

עוד כותרות בוואלה! חדשות:
רב העיר חולון אברהם יוסף חשוד במרמה והפרת אמונים
חשד: אם מנהריה ניסתה להטביע את בתה בת ה-5 באסלה
הוארך מעצרו של העבריין אבי רוחן, החשוד בסחיטה

אליאור חן בבית המשפט, ינואר 2011. עומר מירון
"הרב המתעלל" אליאור חן בבית המשפט, ינואר 2011/עומר מירון

פרשת הכת הסדיסטית שבראשה עמד אליאור חן נחשפה במרץ 2008. מיד עם היוודע דבר החשדות נגדו, נמלט הרב לברזיל. הוא הוסגר לישראל והוגש נגדו כתב אישום, שייחס לו שמונה מקרים של התעללות בקטין או בחסר ישע ותקיפת קטין או חסר ישע הגורמת חבלה חמורה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

"השליט משטר של טרור ואימה על הילדים"

לפי כתב האישום, חן נהג, יחד עם עוד קבוצת אנשים, להתעלל בילדיה הקטנים של "האם המתעללת" מירושלים, לאחר שחן טען שבילדים הקטנים שוכנים "מזיקים ורוע". הוא הורה לחברי הקבוצה, וגם ביצע בעצמו, "תיקונים" בילדים. בין השאר, הם טלטלו את הילדים, הכו אותם, קשרו אותם והאכילו אותם בצואה. בית המשפט הרשיע את חן ודן אותו ל-24 שנות מאסר. אם הילדים הורשעה במסגרת הסדר טיעון בכך שלא מנעה מחן ואנשיו לפגוע בילדיה ונידונה לחמש שנות מאסר.

"הנאשם השליט משטר של טרור ואימה על הילדים, שכלל אלימות קשה, ביזוי והשפלה", כתב השופט יורם נעם בגזר הדין. "מדובר במעשה התעללות ותקיפה אכזריים, מחרידים ומזעזעים שביצע הנאשם יחד עם עושי דברו כלפי הילדים, באופן תדיר ולאורך כמה חודשים. מעשים אלה הסבו לחלק מהילדים חבלות חמורות, הותירו בחלקם צלקות קשות בגוף ובנפש, והצעיר שבהם, לדאבון הלב, פגוע אנושות במצב של חוסר הכרה מתמשך המוגדר צמח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully