וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: אם מנהריה ניסתה להטביע את בתה בת ה-5 באסלה

10.8.2014 / 0:43

אחותה של האם בת ה-32 הזעיקה לבית שוטרים, שפרצו את דלת חדר השירותים ונדהמו לראות את ראשה של הילדה באסלה. הם עצרו את האישה לחקירה והעבירו את הילדה לידי אביה שגר באזור

ניידת משטרה ליד התחנה המרכזית החדשה, ינואר 2014. ניב אהרונסון
האם נלקחה לחקירה במשטרה ותועבר בהמשך לבדיקה פסיכיאטרית/ניב אהרונסון

שוטרי תחנת נהריה עצרו אתמול (שבת) אישה בת 32, בחשד כי ניסתה להטביע את בתה בת החמש באסלת השירותים בביתן שבעיר. שכניהן של השתיים הבחינו תחילה כי האם מתנהגת באופן לא שגרתי ומשליכה חפצים מחלון הבית. הם הזעיקו את אחותה למקום, אך כשהגיעה לבית - סירבה האם לפתוח לה את הדלת. זמן קצר לאחר מכן השתכנעה, ומיד אחר כך רצה לחדר השירותים יחד עם בתה – ונעלה את הדלת אחריהן.

האחות הזעיקה את השוטרים לבית, ואלו פרצו את דלת השירותים. משעשו כן, נוכחו לראות את האם דוחפת את ראשה של בתה הקטנה לתוך האסלה ומורידה עליה את המים. הם הצליחו להשתלט על האישה והעבירו אותה לחקירה בתחנת המשטרה בעיר. בהמשך צפויה האם, שאינה מוכרת למשטרה, להישלח לבדיקה פסיכיאטרית. מכיוון שההורים נמצאים בהליכי גירושין, הילדה הועברה למשמורת אצל אביה שמתגורר באזור.

מפקד תחנת נהריה, סגן-ניצב יוסי שרביט, התייחס לאירוע ואמר: "גורמי הרווחה בנהריה עודכנו מידית ופועלים במקביל לחקירה. הילדה הוצאה מידי אמה והועברה לאביה, שאינו מתגורר עמן. היא תועבר לבדיקה פסיכיאטרית ובכוונת המשטרה להאריך את מעצרה מחר בבית המשפט בקריות".

עוד בנושא משפט ופלילים:
חשד לרצח ביפו: בן 30 נורה למוות, חברו נפצע
הוארך מעצרו של העבריין אבי רוחן, החשוד בסחיטה
אשתו של הרב פינטו נעלמה בארגנטינה

לפניות לכתבת עדי חשמונאי: adihashmonai@walla.co.il

(עדכון ראשון: 20:43)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully