וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצרו של העבריין אבי רוחן, החשוד בסחיטה

8.8.2014 / 15:12

המשטרה עצרה את ראש ארגון הפשע מפתח תקווה, על סמך מידע מודיעיני, בחשד כי הוא סחט באיומים בעל חנות כלי רכב במרכז הארץ. סנגורו: "מעצר מיותר, חלק ממדיניות ההצקות"

אבי רוחן בהארכת מעצר. ינואר 2014. טל אנגלנדר, צילום מסך
חשוד כי סחט באיומים את בעל חנות כלי הרכב. אבי רוחן/צילום מסך, טל אנגלנדר

בית משפט השלום בתל אביב הורה היום (שישי) על הארכת מעצרו בשלושה ימים של ראש ארגון הפשע מפתח תקווה אבי רוחן. הוא נעצר אתמול בפתח תקווה על ידי שוטרי משטרת גלילות לאחר שהתקבל מידע מודיעיני אשר העלה חשד לכך שהוא סחט באיומים בעל חנות לכלי רכב במרכז הארץ, יחד עם אדם נוסף המוכר למשטרה. על פי החשד, השניים הגיעו לחנות, שם דרשו כסף, אשר לטענתם בעל החנות היה חייב להם.

בחקירתו הכחיש רוחן את המיוחס לו וגם המתלונן סירב לאשר את העובדות או להגיש תלונה במשטרה. עם זאת, בידי המשטרה הייתה דווקא תלונה בגין אותו המקרה – אך שמו של רוחן לא הוזכר בה.

סנגורו של רוחן, עו"ד קובי בן שעיה, טען במהלך דיון הארכת המעצר כי "מדובר במעצר מיותר כחלק ממדיניות ההצקות (של המשטרה - א"א). גם לשיטת 'המתלונן' אין כל איום. אין ספק כי רוחן ישוחרר בקרוב".

כותרות אחרונות בוואלה! חדשות:
שני פצועים בנפילת רקטה; צה"ל תוקף בצפון רצועת עזה
"טיל עבר לידי. היו רגעים שאמרתי 'אני הולך למות'". המח"ט מדבר
התפשטות מגיפת האבולה: הוכרז מצב חירום עולמי

בחודש מרץ האחרון נעצר רוחן בחשד שהתכוון לבצע אירוע חבלה. יחד עם רוחן נעצרו ארבעה מחברי ארגון הפשיעה שלו: גיא שם טוב, גילי כהן, מאור כהן ואייל סטולרו. הם נחשדו בביצוע עבירה של קשירת קשר לביצוע עבירה.

חוקרי ובלשי היחידה הארצית לחקירת פשיעה חמורה ובינלאומית (יאחב"ל) עצרו את רוחן ואת ארבעת אנשיו, לאחר שבמהלך חיפוש בבתיהם מצאו אמצעי חבלה וחומרים מהם ניתן להרכיב מטעני חבלה. במשטרה האמינו כי אותו מעצר מנע ניסיון חיסול עתידי במסגרת מאבקי השליטה בין ארגוני הפשע, בעיקר בפתח תקווה. בעקבות שורה של כוונות לחבלה בעיקר באזור פתח תקווה, הועברה האחריות על הטיפול בארגון הפשע של רוחן מידי היחידה המרכזית של משטרת מחוז מרכז לידי היאחב"ל.

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully