וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ארמון הנשיאות הסורי בדמשק נפגע מירי רקטות"

על פי דיווח ברשת "אל-ערביה", פצצה אחת פגעה במשרד הראשי. גורמי אופוזיציה פרסמו לפני שלושה ימים כי ישגרו 100 טילים על המפקדות הביטחוניות בדמשק

נשיא סוריה בשאר אסד – דמשק, יולי 2014. רויטרס
על פי הדיווח, הרקטה פגעה במשרד הראשי. נשיא סוריה בשאר אל-אסד/רויטרס

רשת הטלוויזיה "אל-ערביה" פרסמה היום (שלישי) כי "ארמון הנשיאות של סוריה נפגע על ידי רקטות". לפי הדיווח, המיוחס למועצת מפקדי המהפכה בדמשק ובסביבתה, רקטה אחת פגעה במשרד הראשי, ואחת נוספת פגעה בחניון המיועד לשימוש הקצינים. יצוין כי ארגון אופוזיציה סורי הודיע לפני שלושה ימים כי עד יום חמישי יפגע במפקדות הביטחוניות בדמשק באמצעות מאה טילים.

בתוך כך, חיל האוויר הסורי הפציץ כמה יעדים בפרברי דמשק במהלך סוף השבוע, והביא למותם של לפחות 64 בני אדם. על פי ארגון זכויות אדם סורי, יותר מ-170 אלף בני אדם נהרגו במהלך מלחמת האזרחים בסוריה בשלוש השנים האחרונות.

עוד כותרות מסביב לעולם:
נסראללה: "דאעש נדון להיכשל במוקדם או במאוחר"
חייל אפגני ירה על בסיס נאט"ו, גנרל אמריקני נהרג
מצב חירום בלבנון אחרי שמורדים סונים פלשו מסוריה

המלחמה בסוריה זלגה באחרונה לשכנתה ממערב, לבנון. כך, בימים האחרונים נערכו חילופי אש כבדים בין צבא לבנון למיליציה סונית שפלשה למדינה מסוריה וכבשה את עיר הגבול ערסאל. עד כה נהרגו לפחות 14 חיילים וכ-50 מהמורדים הסונים. 15 חיילים נפלו בשבי. משלחת של שייחים סונים, שיצאה לאזור כדי לתווך בין הצדדים, נקלעה לחילופי האש הכבדים, ושניים מחבריה נפצעו.

ממשלת לבנון התכנסה אתמול לישיבת חירום. ראש הממשלה, תמאם סלאם, אמר כי "לא נחתום על שום עסקה עם המורדים". משרד החוץ הסורי הודיע כי הוא "ניצב לצד צבא לבנון במאבקו בכופרים", ומועצת הביטחון של האו"ם פרסמה הודעת תמיכה בממשלת לבנון. העורכים הבכירים של כלי התקשורת בלבנון התכנסו לדיון מיוחד, והודיעו בתום הפגישה על "צורך דחוף להתאחד בשפה התקשורתית לתמוך במאבקו של הצבא נגד החמושים האיסלאמיסטים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully