וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד נדיר: חמאס מציב משגר רקטות בלב שטח אזרחי

צוות הודי תיעד במשך יממה חוליית חמאס שהציבה משגר מוסווה מחוץ לבית המלון בו שהו. "כשם שדיווחנו על התוצאות ההרסניות של הפצצות ישראל, חשוב לדווח כיצד חמאס מסכן אזרחים"

צילום מסך

תיעוד נדיר: צוות עיתונאים של רשת NDTV ההודית צילמו מחלון חדר המלון בו שהו כיצד פעילי חמאס מציבים משגר רקטות בלב אזור בנוי, ומפעילים מרחוק את מטח הרקטות האחרון היום (שלישי), זמן קצר לפני כניסתה של הפסקת האש בין ישראל לחמאס לתוקפה.

במעקב מצולם, שארך 24 שעות, גילה הצוות ההודי כי חמאס מיקם את משגרי הטילים שלו בלב שכונה אזרחית, סמוך לבית מלון בו שהו כתבים זרים רבים. עוד עולה מהתיעוד כי המחבלים הציבו את כן השיגור מתחת לאוהל הסוואה, על מנת שלא ייחשף על ידי מטוסי תצפית ישראלים.

מלחמה בדרום - סיקור מיוחד בוואלה! חדשות:
"טוב שלא תקפנו בית חולים, היה לנו קשה להביט במראה"
הקרב על השאריות: ההזדמנות האחרונה של חמאס לרשום הישג
תיעוד: השמדת מנהרת הטרור האחרונה ברצועת עזה

שיגור רקטה מעזה לעבר ישראל 29 ביולי 2014. רויטרס
שיגור רקטה מרצועת עזה לעבר ישראל/רויטרס

בצילום מתועד גם רגע הירי, בבוקר שלאחר הצבת המשגר, ובו נראה כי מפעילי המשגר אינם שוהים בקרבת נקודת השיגור בעת הירי.

מלחמה בדרום - היום ה-29: עדכונים שוטפים

סריניווסאן ג'אין, מצוות NDTV, סיפר כי הופתע לגלות אתמול "אוהל מוזר" מחוץ לבית המלון, "זה התחיל בתעלומה של אוהל עם חופה כחולה, שהופיע יום קודם לכן בשעה 6:30 בבוקר".

ג'אין הוסיף: "ראינו שלושה אנשים המסתובבים זמן ממושך ליד האוהל, והם נראו אוחזים בחוטים. כשעה מאוחר יותר, הם פירקו את האוהל, החליפו בגדים והלכו. הבוקר התעוררנו עם החדשות על הפסקת אש בת 72 שעות, אולם זמן קצר לפני שהיא נכנסה לתוקף, נורתה הרקטה שליד בית המלון שלנו. היה פיצוץ גדול ושריקה. שובל העשן נקלט על ידי הצלם שלנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
כוחות צה"ל יוצאים מרצועת עזה, אוגוסט 2014. בן קלמר
יציאת כוחות צה"ל מרצועת עזה, היום/בן קלמר

הכתב הדגיש כי העז להעביר את הדיווח רק לאחר שהוא וצוותו עזבו את רצועת עזה, מפני שחששו מתגובתם של אנשי חמאס. לדבריו, "הם לא מקבלים בצורה נחמדה דיווחים על ירי הרקטות שלהם, אבל כשם שדיווחנו על התוצאות ההרסניות של ההפצצות של ישראל על אזרחים, חשוב באותה מידה לדווח כיצד חמאס מסכן מאוד את חיי האזרחים כשהוא יורה רקטות מעומק האזורים המאוכלסים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully