וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בחמאס מזהיר: "טיפשים, לא בטוח שתחזרו מעזה"

במסגרת הניסיונות להלך אימים על ישראל, הארגון פרסם סרטון חדש המזהיר את צה"ל מכניסה קרקעית. "חיילי הכיבוש, מי שולח אתכם לעזה?", שואל חמאס בתיבול שגיאות משעשעות

צילום מסך

בסרטון חדש שפרסם חמאס, מזהיר הארגון את צה"ל מפני כניסה קרקעית לרצועת עזה. "חיילי הכיבוש הטיפשים", נכתב בתחילתו עם כמה שגיאות. "מי שולח אתכם לעזה?", נשאל בהמשך. "לא בטוח שתחזרו", מזהיר הסרטון, שמשתתפים בו חמושים לבושים במדי הארגון שפניהם מכוסות.

מבצע "צוק איתן" - סיקור מיוחד בוואלה! חדשות:
חייל וכלב נפצעו בסריקת המנהרה בגבול הרצועה
היום העשירי: עדכונים שוטפים, דקה אחר דקה
ילדה מעזה כותבת: חיים במלחמה תמידית

סרטון חדש של חמאס מזהיר מכניסה קרקעית לעזה. צילום מסך
לא המאמץ הסברתי הראשון השבוע/צילום מסך

זהו לא הניסיון המשעשע הראשון של חמאס להזהיר את "האויב הציוני" מפני פעולותיו בימי מבצע "צוק איתן", שזהו יומו העשירי. ביום שני האחרון, שעות ספורות אחרי שחיל האוויר יירט מזל"ט של חמאס בשמי אשדוד, הודיעה הזרוע הצבאית, גדודי עז א-דין אל-קסאם, כי מטוס זעיר ששלחה ביצע "משימה מיוחדת" מעל "משרד הביטחון הציוני", הקריה בתל אביב, משם מתנהלת "התוקפנות נגד רצועת עזה". הארגון פרסם סרטון ביוטיוב שמהימנותו מוטלת בספק, ובו נראה מטוס זעיר ללא טייס טס מעל עיר חוף. בחשבון הטוויטר של רשת "אל-אקצא" נטען כי ביכולתו של המזל"ט לשאת "טילים קטנים".

"במסגרת המערכה בעזה הנמשכת מול ישראל, המתעקשת לבחון את נחישות ההתנגדות אף על פי שזו הזהירה אותה מלבצע פעולות טיפשיות, נמשכות ההפתעות שמפליאות את האויב ונמשכת קריאת התיגר על הכוח הצבאי החזק ביותר באזור", הודיעו גדודי עז א-דין אל-קסאם. הם התרברבו בכך ש"הפתעת המזל"טים" הסבה "מבוכה לכובש ולהנהגתו".

מנגד, דובר צה"ל פרסם שלשום סרטון הסברה ובו פירט את כישלונות חמאס והבטיח: "כשמנהיגי חמאס יצאו מהבונקרים, הם יגלו עד כמה הם נכשלו". בסרטון מציג צה"ל יעדים שחמאס הגדיר לעצמו ואת סיכולם על ידי צה"ל. "הם תכננו מבצע ענק, הכינו לנו הפתעות בלילה, הבטיחו לנו אבדות רבות - כגודל הציפיות כך גודל הכישלונות", נאמר בסרטון, שמנה את שורת הכישלונות של חמאס: חפירת מנהרות לביצוע פיגוע חטיפה, שליחת "'קומנדו ימי" לביצוע פיגוע ראווה, שיגור רקטות ללא רסן כדי לשתק את העורף הישראלי ועוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully