וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעדו נפילת רקטות תוך צעקות "אללה אכבר" - ונעצרו

17.7.2014 / 0:18

3 פועלי בניין ממזרח ירושלים, שעבדו באשדוד, צילמו את מטח הרקטות על העיר, תוך כדי צהלות וקריאות "אללה אכבר". בחקירתם הודו במעשה. חברת הקבלן: "הם יוחלפו בעובדים ישראלים"

צילום מסך

המשטרה עצרה אתמול (רביעי) שלושה תושבי מזרח ירושלים, פועלים שעבדו באתר בנייה באשדוד, אשר תיעדו את מטחי הרקטות לעבר העיר שלשום. בסרטון שצילמו נשמעת אזעקה וברקע נשמעים קולותיהם, כשהם צוהלים וצועקים "אללה אכבר". הם תיעדו גם את נפילת הרקטה באשדוד. הם נעצרו בחשד שעברו על הפקודה למניעת טרור.

מבצע "צוק איתן" - כותרות אחרונות:
גורם צבאי לניו יורק טיימס: "סיכוי גבוה מאוד לכניסה קרקעית"
לקראת כניסה? הקבינט אישר גיוס של 8,000 חיילי מילואים
חנין זועבי הותקפה: "שייפול לך טיל על הראש". צפו

חיילים בזירת נפילת רקטה באשדוד, מבצע צוק איתן, יולי 2014. רויטרס
חיילים בזירת נפילת רקטה באשדוד, שלשום/רויטרס

הסרטון, שצולם ממגדלי "קי טאוור" הנמצאים בתהליך בנייה, הופץ ביום שלישי ברשתות החברתיות. במהלך חקירתם הודו שלושת החשודים, בשנות ה-20 לחייהם, במעשה. בתום החקירה שוחררו החשודים בתנאים מגבילים ואף הורחקו מהאתר. על פי המשטרה, הם חשודים בעבירות של תמיכה בטרור, גזענות והסתה.

מבצע "צוק איתן", היום התשיעי: עדכונים שוטפים

מדוברות המשטרה במרחב לכיש נמסר כי "אמש פורסם ברשתות החברתיות סרטון אשר צולם ממגדלי 'קי טאוור' ובו צילום נפילת רקטה באשדוד כאשר נשמעים ברקע צהלות וקריאת 'אללה אכבר'. במהלך היממה האחרונה נאסף מודיעין אודות החשודים בצילום הסרטון והמעורבים באירוע על ידי תחנת אשדוד והבוקר עצרו לוחמי 'יחידת יואב' של המחוז הדרומי, יחד עם שוטרי תחנת אשדוד במרחב לכיש, שלושה חשודים תושבי מזרח ירושלים בשנות ה-20 לחייהם העובדים במקום, כאשר ברשותם מכשיר הפלאפון עמו צולם הסרטון ואלה קשרו עצמם למיוחס להם. השלושה נחקרו בחשד לעבירות על הפקודה למניעת טרור ובחשד לגזענות, הסתה, אלימות וטרור. בחקירתם הודו החשודים במעשה ובסיומה שוחררו בתנאים מגבילים והרחקה".

לאחר שהופץ הסרטון ברשתות החברתיות, החברה הקבלנית "קלוד נחמיאס" אשר בונה את המגדלים באשדוד, פרסמה בעמוד הפייסבוק שלה הבהרה בנושא. "קבוצת 'קלוד נחמיאס' רוצה להודיע לציבור שכל העובדים שנראו בסרטון הינם של קבלני משנה של חברות חיצוניות. עשינו בירור בנושא, כל החברות החיצוניות הוזמנו לחברה", נכתב בהודעה. "בשיחה עם הבעלים הובהר להם שכל העובדים האלו יסולקו מידית ויוחלפו בישראלים. ובהזדמנות זאת חברת קלוד נחמיאס רוצה לחזק את ידי צה?ל ומתפללת לשלום החיילים והתושבים".

לפניות לכתב: Yanirya1234@walla.co.il

(עדכון ראשון: 20:18)

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
חיילים בזירת נפילת רקטה באשדוד, מבצע צוק איתן, יולי 2014. רויטרס
זירת נפילת רקטה באשדוד, שלשום/רויטרס
נפילת רקטה באשדוד, יולי 2014. יגאל מצרפי, מערכת וואלה! NEWS
נפילת רקטה באשדוד, שלשום/מערכת וואלה! NEWS, יגאל מצרפי
הצבת מיגונית ראשונה באשדוד, יולי 2014. דוברות אשדוד, מערכת וואלה! NEWS
הצבת מיגונית באשדוד/מערכת וואלה! NEWS, דוברות אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully