וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנין זועבי הותקפה: "שייפול לך טיל על הראש". צפו

16.7.2014 / 18:47

חברת הכנסת הגיעה לבית החולים סורוקה, שם מאושפזות שתי האחיות שנפצעו מפגיעת רסיסים ביישובן שבנגב. בצאתה, הותקפה בקללות: "בוגדת, רוצחת". זועבי השיבה: "רק לכם מותר לחיות?"

צילום: newsenders app

חנין זועבי שוב ניצבת בעין הסערה: חברת הכנסת מבל"ד הגיעה לבית החולים סורוקה שבבאר שבע, שם מאושפזות שתי האחיות מיישוב ליד לקיה שבנגב שנפצעו השבוע מפגיעת רסיסי רקטה, ובצאתה מהמקום הותקפה במילים קשות על ידי כמה אנשים שהבחינו בה. "בוגדת נפשעת, שהטיל הבא יהיה על הראש שלך", עלבו בה הנוכחים בתקרית, כפי שנראה בסרטון שהועלה לפייסבוק על ידי טוהר קינן ותומר חדאד.

"שייפגע הבית של המשפחה שלך", המשיכו, תוך כדי ששוטרים חוצצים בינם לבין חברת הכנסת אשר עשתה דרכה למכוניתה, "שתרגישי בדיוק את מה שאנחנו מרגישים. בוגדת אחת. אף מדינה לא רוצה אותך. את צריכה להתבייש, את רוצחת". זועבי מצדה לא נותרה חייבת, וענתה לתוקפיה. "אתם מפציצים (בעזה)", טענה."רק לכם מותר לחיות? אתם לא מתביישים".

מבצע "צוק איתן" - כל הכותרות:
מובא למנוחות ההרוג ממעבר ארז: "היית מלאך מושיע"
כשהאזעקות ברקע: ראש המועצה וסגנו טסו לחו"ל
לקראת כניסה? משאל טלפוני בקבינט על גיוס 8,000 חיילי מילואים

חנין זועבי מגיעה לביקור בבית החולים סורוקה בבאר שבע, יולי 2014. Newsender app, צילום מסך
חנין זועבי נכנסת לרכבה/צילום מסך, Newsender app

שתי האחיות המאושפזות בסורוקה הן מראם אלוקילי, בת עשר, ועתיל, בת 13. מראם נפצעה באורח קשה מאוד מפגיעת רסיסי הרקטה ביישובן ועתיל באורח קל עד בינוני. הבוקר דווח כי חל שיפור במצבה של מראם, וכי היא יצאה מכלל סכנה לחייה. "מצבה של מראם השתפר ביממה האחרונה. היא התעוררה ומתקשרת עם סביבתה ונושמת בכוחות עצמה. יש לזכור שפציעתה היתה קשה מאד, רסיס שפגע באיברים פנימיים בחלל הבטן. כעת מוגדר מצבה בינוני", אמר ד"ר צחי לזר, מנהל היחידה לטיפול נמרץ ילדים בבית החולים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

הבדואים זועמים: "אין לנו מבנים מוגנים"

לאחר פציעת הילדות, האשימו קרובי משפחתן כי ביישובם אין מרחב מוגן, וכך גם לא בביתם. "המדינה צריכה לדעת לבד שאנחנו באמת צריכים את המבנים המוגנים", אמר אביהן, עטיה.

דודן של הבנות, מאהר, סיפר כי גם אם הם רוצים להזעיק אמבולנס לאחד הכפרים אין להם כתובת מדויקת לתת למוקד החירום כדי שצוות יגיע במהרה. "פינינו את הבנות ברכב הפרטי של האב, כי עד שמסבירים איפה זה - כבר עדיף לקחת אותן עצמאית". לדבריו, כבר זמן רב תושבי הכפרים דורשים אזעקות ומיגוניות. "זו לא פעם ראשונה שיש מלחמה ואנחנו תחת טילים. עוד מאז מבצע 'עופרת יצוקה' אנחנו מבקשים מראשי מועצות שיציבו מיגוניות ואף אחד לא עונה. שום דבר לא קרה. אם הייתה אזעקה ומיגונית לא היינו מגיעים למצב הזה".

לפניות לכתב יניר יגנה: Yanirya1234@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully