וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של הנער שנפצע באשקלון: "מתפלל שיהיה שלום"

"אני עובד עם ערבים, הרבה מהם אנשים טובים", אמר האב, שבנו בן ה-16 נפצע מרקטה. הוא האשים את חמאס, ש"מחנך לשנאה מגיל אפס", וסיפר כי בנו יצא להסתפר ונפגע בדרכו הביתה

צילום: משטרת ישראל, ניב אהרונסון, איציק קורנט, חדשות 10, דובר צה"ל, רויטרס; עריכה: יאיר דניאל; קריינות: אביב אברמוביץ'

אביו של הנער בן ה-16 שנפצע בינוני עד קשה מהתפוצצות רקטה באשקלון האשים אחר הצהריים (ראשון) את ארגון חמאס במצב השורר בין ישראל לפלסטינים. "אני עובד עם ערבים, יש ביניהם הרבה אנשים טובים", אמר האב במשדר המיוחד של וואלה! חדשות. "הבעיה היא ארגון הטרור הזה שמחנך לשנאה", הוסיף בהתייחסו לחמאס. "הוא מחנך לשנאה מגיל אפס. איך אפשר במצב כזה לחנך אנשים לאהבה ושגשוג כלכלי?", תהה. הוא הוסיף: "אני בתפילה לבורא עולם שבאמת יהיה שלום. הלב שלי עם הבן שלי".

בהמשך דווח כי מצבו של הנער השתפר והוא מוגדר יציב, זאת לאחר שהיה מונשם במחלקה לטיפול נמרץ. "הרופאים אומרים שהמצב יציב ואני מאמין שהכול יהיה בסדר בעזרת השם", מסר אביו.

מבצע "צוק איתן" - כותרות אחרונות:
באה לארץ לחלק מזון לעניים - ומתה בשעת האזעקה
פקע האולטימטום של צה"ל ברצועה: יותר מאלף התפנו
למרות הרקטות: בשגרירות צרפת יחגגו את יום העצמאות

נפילת רקטה באשקלון, יולי 2014. יותם רונן
"איך אפשר לחנך לאהבה ושגשוג?". הזירה באשקלון, בצהריים/יותם רונן

על השתלשלות האירועים היום סיפר: "קיבלתי טלפון מהאישה, שהבן נפגע במצב קשה. ילד חמד בן 16. הוא ביקש ממני בבוקר לצאת מהבית וללכת להסתפר. בדרך חזרה מהמספרה נפל טיל והילד נפגע בבית החזה עם רסיס בריאה ובכמה מקומות בגוף".

אחותה של ילדה שלקתה בחרדה לאחר התפוצצות הרקטה, סיפרה: "נשמעה אזעקה ונכנסנו למסדרון. היה בום ממש חזק ואחרי שנגמרה האזעקה יצאנו לסלון והטיל נחת לנו מול הבית. ונפלנו בגלל ההדף. התקשרנו לבית החולים ופינו אותנו לברזילי". לדבריה, "המצב קטסטרופלי, שייגמר כבר. מה שנותן לנו את הכוח זה שאנחנו רואים שגם הם בעשה סובלים ולא רק אנחנו".

לפני התפוצצות הרקטה בצהריים נשמעה באשקלון וסביבותיה אזעקת "צבע אדום". הנער שנפצע סובל מפגיעות רסיסים בראש ובחזה. בנוסף אליו, התפוצצות הרקטה גרמה לפציעתו באורח קל של גבר בשנות ה-50 לחייו שהיה במקום. שבעה בני אדם נוספים הוגדרו נפגעי חרדה. צוות מגן דוד אדום פינה את הפצועים לבית החולים ברזילי בעיר. זמן קצר אחרי התפוצצות הרקטה קיבלו פלוגות אל-קודס, הזרוע הצבאית של הג'יהאד האיסלאמי, אחריות לשיגור.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
נפילת רקטה באשקלון, יולי 2014. חטיבת דובר המשטרה
"לא לסיים זאת עכשיו". הרקטה שהתפוצצה באשקלון/חטיבת דובר המשטרה

"מדובר ברקטה שנחתה סמוך לבניין והנער נפגע מההדף ומרסיסי הרקטה", אמר שמעון לוגסי, ראש סניף אשקלון של ארגון איחוד הצלה. "חשוב לתת תזכורת לאזרחים כי חובה להישמע להוראות פיקוד העורף ולהימנע משהייה בשטח פתוח בהישמע האזעקה", הוא הוסיף.

ראש עיריית אשקלון איתמר שמעוני הגיע גם הוא לזירת הנפילה. "זה לא פשוט, אני רואה כל מה שיש פה ואני פונה לתושבים: צריכים להיות זהירים ולהישמע להוראות", אמר. שמעוני הדגיש כי סיומו של מבצע "צוק איתן" "צריך להיות מבחן התוצאה שאין כאן ירי". הוא פנה לממשלה והפציר בשריה: "עשו כל שביכולתכם לא לסיים זאת עכשיו. על הצבא להכות בהם ולשבור להם את המפרקת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully