וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באמצע ריאיון ברשת "פוקס": בנט שלף רקטת גראד

בריאיון לרשת האמריקנית הציג חבר הקבינט המדיני-בטחוני זנב רקטה שנורתה לישראל. "אנחנו לא רואים את העולם פועל נגד זה, אז אנחנו מבינים שאנחנו לבד. נגן על עצמנו - וננצח"

צילום: רשת פוקס ניוז

חבר הקבינט המדיני-בטחוני, השר נפתלי בנט, התראיין הלילה (שבת) לרשת "פוקס ניוז" האמריקנית ושלף הפתעה: זנב רקטת גראד שנורתה לעבר ישראל. "אני רוצה להראות לך משהו", אמר בנט למייק האקבי במהלך הריאיון. "זהו הזנב של רקטת גראד, אחת ממאות שנורו על ידי ארגון חמאס בעזה לעבר ערים ישראליות. חטפנו מאות כאלה".

מבצע ”צוק איתן”, היום השישי: עדכונים שוטפים
”תנו להם לנהל את המיני-מלחמה הזאת, ואז להירגע”
בגלל המצב הביטחוני: עלייה במספר הלידות בדרום
כוח שייטת 13 פשט על משגרי רקטות בעזה, 4 לוחמים נפצעו

בנט, שהתראיין גם בראשית המבצע לרשת האמריקנית והבטיח אז כי "כל האופציות על השולחן", ביקש הלילה מצופי התכנית לדמיין מה הם היו מרגישים "אם אחת הרקטות הללו הייתה נופלת בשכונה שלהם, בגני הילדים שלהם, בבתי הספר שלהם, או חס וחלילה בבתים שלהם". לדבריו, עם רקטות כאלה מתמודדת ישראל בימים אלה "ואנחנו לא רואים את העולם ממש פועל נגד זה, אז אנחנו מבינים שאנחנו לבד". לבסוף, הוסיף": "אנחנו נגן על עצמנו ואנחנו ננצח".

בהצהרה שמסר בשישי האחרון אמר ראש הממשלה נתניהו כי צה"ל, השב"כ וכוחות הביטחון "מכים בעוצמה הולכת וגוברת בחמאס", והוסיף: "המהלומה הצבאית תימשך עד שנהיה בטוחים בשקט". נתניהו ציין כי אנשי חמאס מסתתרים מאחורי תושבי עזה והם אחראים לכל פגיעה בהם. "הם משתמשים באזרחים שלהם. הם יורים ללא הבחנה במטרה לפגוע באוכלוסייה ואולי בטעות גם בחיילי צה"ל. אנחנו פוגעים לפעמים, בשגגה, לא בכוונה באזרחים מתוך מטרה לפגוע במחבלים".

נתניהו ציין כי שוחח עם נשיא ארצות הברית ברק אובמה ועם מנהיגים נוספים מהעולם, בהם קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל ונשיא רוסיה ולדימיר פוטין. "כל המנהיגים האלה מבינים את הצורך שלנו לפעול. שום מדינה לא הייתה מסכימה שיירו על האזרחים שלה ללא תגובה קשה", אמר ראש הממשלה. שום לחץ בינלאומי לא ימנע מאיתנו לפעול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully