וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבר בצוות שאיתר הגופות: "הייתה שיטה ובסוף מצאנו"

ירון רוזנטל מבית ספר שדה כפר עציון השתתף בחיפושים אחר הנערים החטופים ליד חברון. "סרקנו את האזור יחד עם הצבא", סיפר במשדר וואלה! חדשות. "המדריכים נכנסו ומצאו"

ירון רוזנטל, איש בית ספר שדה כפר עציון, היה בצוות שאיתר היום (שני) את גופותיהם של שלושת הנערים החטופים איל יפרח, נפתלי פרנקל וגיל-עד שער. אלה נמצאו סמוך למערה באזור צפון-מערב חברון.

עוד על מציאת הגופות ליד חברון:
שיח חשוד ואדמה הפוכה: כך נמצאו גופות החטופים
גופותיהם של שלושת הנערים החטופים אותרו באזור חברון
הנשיא פרס: "עם שלם מרכין הערב ראשו ביגון כבד מנשוא"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הזירה שבה נמצאו שלוש הגופות, הערב באזור חברון/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אנחנו צוות של מתנדבים שעבד יחד עם הצבא", סיפר הערב במשדר המיוחד של וואלה! חדשות. "מדריכים שלנו נכנסו ומצאו את הגופות". רוזנטל סיפר כי היה בעבר ליד מערה שבה נמצאו הגופות. "זו מערה עתיקה", צין רונזטל, שהסביר כי היא בנויה ולא טבעית. "סרקנו את האזור יחד עם הצבא וכך מצאנו את הנערים", אמר. כשנשאל אם למציאת הגופות קדמה תחושה יוצאת דופן בקרב המחפשים, הסביר: "הייתה לנו שיטה ובסופו של דבר מצאנו אותם, שיטה של סריקת השטח".

שלושת הנערים נחטפו לפני שבועיים וחצי בסביבות השעה 22:00 מטרמפיאדה בגוש עציון. אחרי שהנערים הוכנסו אל כלי הרכב שבו היו החוטפים, האחרונים החלו בנסיעה לכיוון חלחול. כלי הרכב השרוף התגלה בדורא, והרשות הפלסטינית העבירה אותו לידי צה"ל. ככל הנראה, השארתו של כלי הרכב בנקודה שבה נמצא הייתה חלק מתרגיל הטעיה שמטרתו להקשות על החיפושים. בימים האחרונים התרכזו החיפושים אחר הנערים באזור בית כחל שבין חברון לחלחול.

כוחות ביטחון זורמים לחלחול. סוכנות תצפית, ספק 500
כוחות ביטחון בדרכם לחלחול, הערב/ספק 500, סוכנות תצפית

סגן-אלוף (במיל') דורון אביטל, מפקד סיירת מטכ"ל לשעבר, אמר במשדר המיוחד של וואלה! חדשות: "אנחנו צריכים להבין אם זה ניסיון חטיפה שנכשל או פעולה שתוכננה אחרת", אמר. "עכשיו זה באמת זמן לעשות הנדסה לאחור ולנסות לפענח מה באמת קרה, מי המעורבים ומי נתן את הפקודה. צריך פשוט לבנות את כל הסיפור שבסופו נוצרה החטיפה ובו בזמן להיזהר מהתפתחויות בשטח", הוא הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully