וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

15 רקטות התפוצצו במערב הנגב, נזק נגרם לשני בתים

הרקטות התפוצצו במועצות אשכול ושדות נגב. שני בני אדם לקו בחרדה. אמש יורטו שתי רקטות מעל נתיבות. בתגובה לירי תקף צה"ל חוליית משגרים והפלסטינים דיווחו על הרוג

צילום: שובל בובליל, עריכה: יותם בן-דוד

שוב מטח רקטות אל עבר הדרום: 15 רקטות נורו במהלך הלילה והבוקר (שני) מרצועת עזה לעבר מערב הנגב. שתי רקטות התפוצצו במועצה האזורית שדות נגב. שני בתים במועצה נפגעו קלות מרסיסים של הרקטה, ושני בני אדם לקו בחרדה. מוקדם יותר התפוצצו עשר רקטות בשטחים פתוחים במועצה האזורית אשכול. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. הלילה נפלו שלוש רקטות נוספות בשטח המועצה. למרות הירי, הבהירו במועצת אשכול כי הלימודים מתקיימים היום כרגיל.

אברהם, שביתו נפגע מרסיס, סיפר כי הוא עדיין היה במיטה כשפגעה הרקטה. "היינו אמורים לקום ופתאום היה הבום הזה. זה מסוכן, בדלת יש נקב", סיפר. אברהם עוד ציין כי בביתו אין ממ"ד. "מתכוונים לבנות. באו, עשו, אבל אין להם זמן. הם רוצים לחסוך קצת כסף אולי", הסביר.

עוד על ההסלמה בדרום:
ההסלמה בדרום: מרדף אחר תשומת הלב העולמית
בתגובה לרקטות: צה"ל תקף 12 יעדים ברצועת עזה
צה"ל חיסל שני פעילי טרור ברצועת עזה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחת הרקטות שנפלה במועצה האזורית שדות נגב, הבוקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחד מנפגעי החרדה הוא הילד שובל בובליל, שתיעד את הרקטה שגרמה נזק לבתים לאחר שנפלה במטע בשדות נגב. הילד הוגדר כנפגע חרדה ופונה לקבלת טיפול.

אמש תקפו כלי טיס של חיל האוויר חוליה אשר עסקה בהכנות אחרונות לשיגור רקטות. על פי דיווח פלסטיני, בתקיפה נהרג זאייד מוחמד עובייד, פעיל בגדודי עז א-דין אל-קסאם, הזרוע הצבאית של חמאס, ונפצעו שלושה בני אדם נוספים.

קצין בכיר בצה"ל אמר כי נשקל המשך המדיניות כלפי עזה. "הירי הפך קבוע. אנחנו מבינים שיש בעיה בריסון הסוררים. מה זה סורר? כל מי שקורא תיגר על מדיניות רשמית". על ההרוג הלילה הוסיף הקצין הבכיר: "חמאס אומר שמדובר בפעיל שלו ואנחנו בודקים את זה. מי שחוסל הוא מי שהתכוון לבצע ירי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
נפילת רקטה במועצה אזורית שדות נגב, יוני 2014. יניר יגנה, מערכת וואלה! NEWS
זירת פגיעת אחת הרקטות במועצה האזורית שדות נגב, הבוקר/מערכת וואלה! NEWS, יניר יגנה

מוקדם יותר אמש נורו שתי רקטות מרצועת עזה לכיוון ישראל, ואזעקה נשמעה בנתיבות ובמועצה האזורית שדות נגב. הרקטות - ככל הנראה מסוג גראד - יורטו על ידי מערכת כיפת ברזל, אחת מעל נתיבות.

ישראל ברוך קוגן עומד במפעל הצבע השרוף שלו בשדרות. רויטרס
השלכות השריפה במפעל "דנבר" בשדרות/רויטרס

בשבת פגעו שתי רקטות שנורו מרצועת עזה באזור התעשייה בשדרות וגרמו לפריצת שריפה בשני מפעלים במקום. אחד המפעלים, מפעל "דנבר", עלה באש ונדרשו עשרה צוותי כיבוי כדי לכבותה ומנוע את התפשטותה למפעלים סמוכים.

ארבעה עובדים שהיו במקום בזמן נפילת הרקטה הצליחו לחלץ את עצמם בשלום. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום העניקו טיפול לשלושה נפגעים: גבר כבן 50 שנפגע באורח קל בגפיים, גבר כבן 60 שספג חבלות קלות בגוף וצעיר כבן 23 שנכווה קלות בידיים.

  • עוד באותו נושא:
  • רקטות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully