וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל חיסל שני פעילי טרור ברצועת עזה

חיל האוויר הפציץ רכב שבו ישבו שני פעילי ועדות ההתנגדות העממית. מצה"ל נמסר שההרוגים היו מעורבים בשיגור רקטות לישראל. "חמאס, על כל שלוחותיו, הוא הכתובת ועליו האחריות"

צילום: רויטרס עריכה :מתן חדד

חיל האוויר חיסל היום (שישי) בצהריים שני פלסטינים במחנה הפליטים שאטי בעזה שהיו מעורבים בשיגור רקטות לדרום הארץ בימים האחרונים. כלי טיס של חיל האוויר הפציץ כלי רכב שבו ישבו אוסמה אל-חסומי, בן 26 מבית להיא, ומוחמד אל-פסיח, בן 23 מהעיר עזה, שעל פי מקורות פלסטיניים משתייכים לארגון ועדות ההתנגדות העממית. גורמים פלסטיניים ברצועה מסרו כי החיסול התבצע בסמוך לביתו של ראש ממשלת חמאס לשעבר איסמעיל הניה.

מדובר צה"ל נמסר כי שני הפעילים היו מעורבים בירי לעבר שטח מדינת ישראל בשבועות האחרונים ועסקו בימים האחרונים בתכנון פיגועי טרור חמורים נגד תושבי ישראל. "צה"ל ימשיך לפעול בנחישות וככל שיידרש נגד כל גורם אשר מפעיל טרור נגד מדינת ישראל. ארגון הטרור חמאס, על כל שלוחותיו, הוא הכתובת ועליו האחריות", נמסר בהודעה.

עוד על ההסלמה בדרום
כשעשרה מחבלים חמושים יעלו מבטן האדמה
מקורות פלסטיניים: חמאס עצר משגרי הרקטות לעבר ישראל
בכיר חמאס: "הטילים שלנו מסוגלים להגיע לכל עיר בישראל"

צה"ל חיסל שני פעילי טרור ברצועת עזה, 27 ביוני 2014. רויטרס
פלסטינים בזירת החיסול, היום/רויטרס

"איננו מתכוונים לעבור לסדר היום על כל ירי לעבר ישראל או ניסיון פגיעה באזרחינו וחיילי צה"ל", אמר בתגובה לחיסול שר הביטחון, משה יעלון. "נרדוף ונכה ביד קשה את כל מי שיעשה או יתכנן זאת, כפי שפעלנו היום. אנו רואים בחמאס אחראי למתרחש מרצועת עזה, ואל לו לבחון את סבלנותנו ונחישותנו. נוסיף לפעול באחריות ובשיקול דעת כדי לאפשר לתושבי עוטף עזה ויישובי הדרום, ולאזרחי ישראל בכלל, להמשיך בשגרת חייהם".

על פי דיווחים בכלי תקשורת פלסטיניים, "ועדות ההתנגדות העממית" הוציאו אחרי הצהריים הודעה שבה הכחישו כל קשר לשני פעילי הטרור שחוסלו. לטענתם השניים שחוסלו שייכים לארגון סלפי הקשור לארגוני טרור בינלאומיים.

הבוקר התפוצץ מטען חבלה בסמוך לגדר המערכת במועצה האזורית אשכול שברצועת עזה. ככל הנראה, אין נפגעים בצד הישראלי. כוח צה"ל הוקפץ למקום והחל בחילופי אש לעבר נקודות חשודות מעבר לגדר המערכת ברצועת עזה. לפי דיווחים פלסטיניים, ארבעה בני אדם נפצעו, בהם שניים באורח קשה, מירי של צה"ל לעברם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
צה"ל חיסל שני פעילי טרור ברצועת עזה, 27 ביוני 2014. רויטרס
הלוויית אחד הפעילים שחוסלו בעזה, היום/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully