וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורות פלסטיניים: חמאס עצר משגרי הרקטות לעבר ישראל

25.6.2014 / 12:39

במקביל למבצע "שובו אחים", עצר מנגנון פנימי של חמאס את משגרי הרקטות לעבר יישובי הדרום בימים האחרונים - כך נודע לוואלה! חדשות. ככל הנראה מדובר בפלג קיצוני שפרש מהארגון

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

מקורות פלסטינים מדווחים היום (רביעי) כי מנגנון ביטחון פנימי של חמאס עצר ברצועת עזה את החוליה שאחראית לירי הרקטות לעבר ישראל ביומיים האחרונים - כך נודע לוואלה! חדשות. המעצר לא פורסם בכלי התקשורת הפלסטיניים. זהותה של הקבוצה שנעצרה אינה ברורה, אולם נראה כי חבריה השתייכו בעבר לחמאס ופרשו ממנו בטענה כי הוא אינו קיצוני מספיק.

פעולת האכיפה של חמאס נעשית במקביל ליום ה-13 למבצע הצבאי "שובו אחים" לאיתור שלושת הנערים החטופים גיל-עד שער, נפתלי פרנקל ואיל יפרח. כוחות צה"ל עצרו הלילה 17 מבוקשים ברחבי הגדה המערבית, בהם חברי הפרלמנט הפלסטיני איברהים טאפש טיוק ואנור א-זבון – אנשי סיעת "השינוי והרפורמה" של חמאס. לפי סוכנות הידיעות הפלסטינית "מען", השניים נעצרו במהלך פשיטה לילית על בתיהם. בנוסף נעצרו שני בכירי חמאס: ד"ר ע'סאן הרמאס, מרצה באוניברסיטה הפתוחה, וחסן אל-ורדיאת מבית לחם. במהלך המעצרים נרשמו הפרות סדר בטול כרם, אולם לא היו נפגעים.

מחמוד א-זהאר, מבכירי חמאס ברצועה, אמר אתמול כי הטילים והרקטות של חמאס מסוגלים להגיע לכל עיר בישראל במערכה הבאה. הוא הוסיף כי מערך הטילים של חמאס ברצועת עזה התפתח באופן משמעותי, ואמר כי אנשי הארגון פועלים יומם וליל כדי לחפור מנהרות ולשדרג את יכולות ההתנגדות.

עוד בוואלה! חדשות:
"שביתת הרעב נכשלה": הסיכום של שב"ס עם העצירים
"שובו אחים": צה"ל עצר שני חברי פרלמנט של חמאס
אימהות, אל תצפו לאמפתיה באו"ם. דעה

רקטה נפלה בשטח המועצה האזורית חוף אשקלון  ה-21 ביוני 2014. שי מכלוף
רקטה שהתפוצצה במועצה אזורית חוף אשקלון, בתחילת השבוע/שי מכלוף

חמש רקטות נורו אמש מרצועת עזה לעבר יישובי הדרום. אחת הרקטות התפוצצה בשטח המועצה האזורית שדות נגב. לא היו נפגעים, אך נזק קל נגרם. סוללת "כיפת ברזל" יירטה בשמי אשקלון שתי רקטות נוספות, ושתיים נוספות התפוצצו בשטח הרצועה. משרד הבריאות בעזה דיווח כי ארבעה בני אדם, בהם ילד, נפצעו כתוצאה מאחת הנפילות בצפון הרצועה. טרם היירוטים, נשמעה אזעקת "צבע אדום" ביישובים באזור.

ביום שבת התפוצצו שתי רקטות בשטחים פתוחים במועצה האזורית שער הנגב. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. רקטה נוספת התפוצצה בשטח רצועת עזה. יממה קודם לכן, התפוצצה רקטה נוספת בשטח פתוח במועצה האזורית שער הנגב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully