וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר חמאס: "הטילים שלנו מסוגלים להגיע לכל עיר בישראל"

25.6.2014 / 0:03

מחמוד א-זהאר הזהיר כי מערך הטילים של הארגון בעזה התפתח משמעותית. לדבריו, אנשי הארגון פועלים יומם וליל כדי לחפור מנהרות. במקביל, צה"ל תקף בצפון הרצועה בתגובה לירי רקטות

צילום: עומר מירון, עריכה: טל רזניק

הטילים של חמאס מסוגלים להגיע לכל עיר בישראל במערכה הבאה - כך אמר אמש (שלישי) בכיר חמאס ברצועת עזה, מחמוד א-זהאר. בדברים שנשא בהלוויה של פעילי הארגון שנהרגו בעת חפירת מנהרה, אמר א-זהאר כי מערך הטילים של חמאס ברצועת עזה התפתח באופן משמעותי. לדבריו, אנשי הארגון פועלים יומם וליל כדי לחפור מנהרות ולשדרג את יכולות ההתנגדות.

עוד בנושא צבא וביטחון בוואלה!:
מטח רקטות לדרום: נפילה בשדות נגב, 2 יורטו מעל אשקלון
גנץ: "אנו ערוכים לכל תרחיש - בכל הגזרות"
סוריה מאיימת: "נכנסנו למצב של עימות עם ישראל"

בכיר חמאס ברצועת עזה, מחמוד א-זהאר, בריאיון לרויטרס, 29 באפריל 2014. רויטרס
איום מחמאס. מחמוד א-זהאר/רויטרס

דבריו של א-זהאר מחזקים דברים ברוח דומה שאמר ביום שני ראש ממשלת חמאס בעזה לשעבר, איסמעיל הניה. "האינתיפאדה בגדה המערבית כבר החלה, והאיומים מצד ישראל לא מפחידים את הפלסטינים", אמר הניה והוסיף: "מה שקורה בגדה המערבית זאת האינתיפאדה עצמה". הוא גם הבטיח כי גם מעזה יגיעו "חדשות מרעישות".

אל מול דבריהם של בכירי חמאס, ניצבים דבריו של הרמטכ"ל רב-אלוף בני גנץ שאמר אתמול בשיחה עם חיילי גדוד צבר של גבעתי המוצבים באזור חברון, כי "צה"ל ערוך לכל תרחיש - בכל הגזרות".

בתוך כך, ההתחממות בגזרה הדרומית נמשכה אמש, כשחיל האוויר תקף מטרות באזור בית לאהיא, בצפון רצועת עזה. לפי הדיווח בכלי התקשורת הפלסטיניים, המטרות היו אתרים של הג'יהאד האיסלאמי ושל חמאס. תקיפת צה"ל באה כתגובה לירי חמש רקטות מכיוון רצועת עזה לעבר ישראל. שתיים מהן יורטו על ידי מערכת "כיפת ברזל" ואחת נחתה בתחומי המועצה האזורית שדות נגב.

(עדכון ראשון: 23:05)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully