וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורי הנערים הגיעו לנקודת החטיפה: "מודים לחיילים"

29.6.2014 / 12:00

בני משפחותיהם של שלושת החטופים סיירו בגדה, הגיעו בפעם הראשונה לנקודה ממנה הם נחטפו והודו לחיילי צה"ל. "כל הכבוד לכם על המאמץ", אמרה להם רחלי פרנקל, אמו של נפתלי

צילום: עומר מירון, אלי מנדלבאום, רויטרס, דובר צה"ל; עריכה: טל רזניק; קריינות: אביב אברמוביץ'

הוריהם של גיל-עד שער, נפתלי פרנקל ואיל יפרח נפגשו היום (ראשון) עם חיילי צה"ל המשתתפים במבצע "שוב אחים" לאיתור שלושת הנעדרים. במסגרת הסיור בגדה, ביקרו בני המשפחה במעבר תרקומיא שבאזור חברון, במחנה תלם הסמוך ובבסיס צה"ל ליד כרמי צור שבגוש עציון. בנוסף, הגיעו המשפחות בפעם הראשונה גם לטרמפיאדה בצומת אלון שבות, ממנה נחטפו הנערים לפני כשבועיים. ההורים, שלוו על ידי מפקד אוגדת יהודה ושומרון תת-אלוף תמיר ידעי, התעניינו בפעילות המאומצת לאיתור בניהם, ובשלומם של החיילים.

"אנחנו מרגישים כאילו הבנים שלנו הם הבנים של כל עם ישראל. כל הכבוד לכם על המאמץ", אמרה רחלי פרנקל, אמו של נפתלי, לאחד החיילים שפגשה במקום. החייל ענה לה כי "באמת מרגישים את האחדות בעם ושלכולם אכפת". איריס יפרח, אמו של איל, אמרה לחיילים כי "אני מקווה שבקרוב תחזרו הביתה, כמו גם הבנים שלנו, ונבוא להודות לכם".

חטיפת הנערים - סיקור מיוחד:
חטיפת הנערים שכנעה אותי סופית | דעה
הכלי שמבצע "סיכול ממוקד" עבור חיל ההנדסה. צפו
פועלים לאיתור החטופים: "חפשו כל פרט ותחשבו על האימהות"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מרגישים את האחדות בעם ושלכולם אכפת". ביקור המשפחות בטרמפיאדה, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

ביום חמישי האחרון הותר לפרסום כי רואן אל-קוואסמה בן ה-30 ועאמר אבו עיישה בן ה-32 הם שני החשודים בביצוע החטיפה. אל-קוואסמה, נשוי ומצפה לילד, עובד כספר בחברון והוא אחיינו של עבדאללה אל-קוואסמה, שבעבר פיקד בחברון על גדודי עז א-דין אל-קסאם - הזרוע הצבאית של חמאס. הוא חוסל בפעולת ימ"מ ביוני 2003, לאחר שהיה מעורב בפיגועים רבים ובהם פיגועי התאבדות בגבעה הצרפתית וברחוב יפו בירושלים, וכן במחסום א-רם, בחברון ובפסגת זאב. אבו עיישה, נשוי ואב לשלושה, עובד כנפח ואחיו - שנחשב לפעיל חמאס - נהרג בנובמבר 2005 בהתקלות עם כוח צה"ל.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
עאמר אבו עישה ומרואן אל קואסמה מחברון החשוד בחטיפת הנערים. באדיבות השב"כ, מערכת וואלה! NEWS
נעדרים מבתיהם מאז יום החטיפה. קוואסמה ואבו עיישה/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות השב"כ

לדברי משפחות החשודים, שניהם נעדרו מבתיהם מאז יום חמישי לפני שבועיים, שבו נחטפו הנערים. בראיון מיוחד שהתקיים עם שליח וואלה! חדשות בביתם שבחברון, סיפר אביו של אבו עיישה, כי בנו בילה עמו ביום חמישי ולאחר שהתפללו השניים בשעות אחר הצהריים, יצאו לחגיגה משפחתית. עוד סיפר האב, כי באותו היום אמר בנו לכלתו כי הוא ייעדר מהבית לכמה ימים.

האב, שהיה עצור בעבר בכלא הישראלי בגין קשריו עם חמאס, סיפר כי לאחר שהלכו לשמחה המשפחתית יחדיו, עזב בנו ולא פירט לאן. לדברי האב, בלילה שבין שישי לשבת, הגיעו כוחות ישראלים מיוחדים לבית ופרצו את הדלת של המבנה. הם חקרו את בני המשפחה ושאלו על מקום הימצאו של עאמר. האב סיפר כי נכדיו, שלושה במספר, לקו בחרדה וכלתו נעצרה ונלקחה על ידי השב"כ הישראלי. לאחר כמה שעות במעצר שוחררה לביתה. לדבריו, היא נשאלה היכן נמצא בעלה ואם יצר עמה קשר לאחרונה, אולם היא הכחישה שהיא יודעת דבר מה על מיקומו וסיפרה לחוקרים שמאז יום חמישי אחר הצהריים לא ראתה אותו.

לפניות לכתב שבתי בנדט: sben72@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully