וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אב ובנו נפצעו בינוני בפיצוץ רכב באור עקיבא

שלומי גבאי

29.6.2014 / 7:32

השניים נפצעו מפיצוץ שאירע בכלי רכב שחנה לצדם ברחוב שז"ר בעיר. המשטרה מעריכה שמדובר בניסיון חיסול ובודקת אם היה לשניים קשר לאירוע או שנפגעו בשגגה. שכנה: "חשבנו שנפל טיל"

צילום: שלומי גבאי, עריכה: יאיר דניאל

טרור פלילי בלב אזור מגורים: שני בני אדם, אב כבן 50 ובנו כבן 30, נפצעו הבוקר (ראשון) באורח בינוני בפיצוץ כלי רכב בחנייה משותפת לחמישה בניינים ברחוב זלמן שז"ר באור עקיבא. שני הפצועים, הסובלים מכוויות ומפגיעות של רסיסים, פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים הלל יפה בחדרה. כמו כן, אדם שהיה בדרך לתפילת הבוקר ועמד בסמוך לחנייה מוגדר נפגע חרדה.

מחקירת המשטרה עולה כי השניים ישבו בכלי רכב סמוך לזה שבו אירע הפיצוץ. כלי הרכב שנפגע שייך לתושב האזור שאינו מוכר למשטרה. הערכת המשטרה היא שמדובר בניסיון חיסול על רקע פלילי, ונבדק אם יש קשר בין שני הנפגעים לאירוע.

עוד בוואלה! חדשות:
בתגובה לרקטות: צה"ל תקף 12 יעדים ברצועת עזה
עצור הוחזק 13 שעות בניידת משטרה: "שערורייה"
צרפת: הכה למוות יען עם את חפירה - והאשים פוני

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
זירת הפיצוץ, הבוקר באור עקיבא/מערכת וואלה, צילום מסך

הפיצוץ אירע בחנייה בלב שכונת מגורים שלווה. כלי הרכב שאליו הוצמד המטען נהרס כליל ועלה באש בעקבות הפיצוץ. כלי רכב נוסף שחנה בסמוך אליו נפגע. למקום הגיעו כוחות משטרה רבים וכן מפקד מרחב חוף, ניצב חגי דותן, ומפקד הימ"ר, ניצב-משנה אלי אסייג, שקיבל לידיו את חקירת האירוע. ראש העיר, יעקב אדרי, הגיע אף הוא למקום ואמר כי מדובר באירוע חמור מאוד. "אני מקווה שהמשטרה תשים במהרה את ידיה על מי שביצע את הפיגוע הנורא הזה", ציין אדרי.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שני בני אדם נפצעו בפיצוץ כלי רכב באור עקיבא, כנראה על רקע פלילי. שלומי גבאי
כלי הרכב נהרס כליל/שלומי גבאי

פרמדיק מד"א יניב סטוצקי, שהגיע עם הצוות הראשון לזירה, סיפר: "על המדרכה, סמוך לרכב שבער, שכב גבר כבן 30 עם חבלות קשות בגפיים. הוא היה בהכרה מלאה וסבל מכאבים. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח והוא פונה בניידת טיפול נמרץ להלל יפה. נפגע נוסף כבן 50 שהתהלך בזירה נפגע מרסיסים בכל חלקי גופו. הוא קיבל טיפול ראשוני בשטח ופונה גם כן לבית החולים".

"הייתי במטבח בבית שלי ופתאום נשמע פיצוץ אדיר והחלונות של הדירה התנפצו", סיפרה אישה המגוררת בסמוך לזירת הפיצוץ. "הייתי בטוחה שטיל נחת בבניין כמו שרואים בשדרות, זה היה מפחיד מאוד, ואם היה קורה בשעה מאוחרת יותר כשאנשים לא היו במיטות היו עשרות נפגעים".

שני בני אדם נפצעו בפיצוץ כלי רכב באור עקיבא, כנראה על רקע פלילי. שלומי גבאי
שני בני אדם נפצעו בפיצוץ כלי רכב באור עקיבא, כנראה על רקע פלילי/שלומי גבאי
שני בני אדם נפצעו בפיצוץ כלי רכב באור עקיבא, כנראה על רקע פלילי. שלומי גבאי
שני בני אדם נפצעו בפיצוץ כלי רכב באור עקיבא, כנראה על רקע פלילי/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully