וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: הכה למוות יען עם את חפירה - והאשים פוני

על העובד הוותיק, שנצפה על ידי קולגות מכה את ציפור הענק למוות, נגזרו 6 חודשי מאסר וקנס של 3,000 אירו. הסוס הנמוך והזקן זוכה מכל אשמה לאחר שהתברר כלי ההרג

יען בסוואנה. GettyImages
הציפור הוכתה בראשה. יען בסוואנה באפריקה/GettyImages

עובד גן חיות בדרום-מערב צרפת נידון לאחרונה לשישה חודשי מאסר לאחר שהכה למוות יען - כך מדווחים כלי תקשורת במדינה. העובד, ששמו נודע בגן כאדם אכזרי כלפי אנשים וחיות אחרות כאחד, היה החשוד המידי לאחר שגופת ציפור הענק התגלתה באחד הכלובים.

עם זאת, העובד הכחיש כל קשר למעשה, וטען שהאחראי להרג הוא לא אחר מאשר סוס פוני זקן בן 38 שנים, ששהה בקרבת מקום. טפילת אשמת השווא התמיהה את העובדים האחרים וכן את מעסיקיו של האיש, שפנו למשטרה. זו הפריכה סופית את טענתו של העובד לאחר שנמצא כי היען הוכתה בחוזקה בראשה באמצעות את חפירה. הפוני החלש, שראשה של היען היה הרחק מהישג פרסותיו, נוכה מכל אשמה.

אבל הראייה המכרעת, שאפשרה את הרשעתו של האיש בבית המשפט, הגיעה לאחר שאחד מהעובדים פנה אל התובעים וסיפר שראה את האיש מכה את היען למוות במו עיניו, וגם שמע אותו מתרברב על כך. עובדים נוספים אישרו את הדברים.

על אף שהעובד האכזר המשיך לטעון לחפותו, למרות הראיות והעדויות שהצטברו, לבית המשפט זה הספיק. האיש הורשע באכזריות כלפי בעל חיים ובעבירות של הטרדת עובדים, עקב תלונות שהצטברו עליו לפני האירוע המדובר. לאחר ההרשעה נגזר עליו, בנוסף לשישה חודשי מאסר, קנס של 3,000 אירו בגין נזקים שנגרמו לגן החיות עקב מות הציפור.

בגן החיות עצמו לא חיכו לגזר הדין ופיטרו את האיש, שעבד במקום 15 שנים, בתחילת ההליך המשפטי נגדו.

עוד חדשות מהעולם:
היורה במוזיאון בבריסל חושש מהסגרה לישראל
לעיני הילדים: טיגריס זינק לסירה, טרף דייג ונעלם
סין: נגס בלבו הפועם של אדם - בגלל ריב על נודלס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully